Kirsebæra Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Hvordan funket denfor dere? hvordan gjorde dere det med måltidene? gikk dere kun på NOKA eller byttet dere ut ett måltid med vanlig mat? trimmet dere mens dere gikk på den eller?? Hvor lenge gikk du på den?
Kirsebæra Skrevet 7. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 7. april 2008 *dytt* sleng fra dere selvangivelsen å se hit de av dere som har rpøvd denne!!=)
Kirsebæra Skrevet 7. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2008 Det var da svært som dere slarver idag da! 2.side med en gang jo! =P
Ladybug~N&E Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 jeg har prøvd den. byttet ut alle måltid med shake- gikk ned 6kilo på to uker. jeg gjorde en stor feil da jeg ikke skulle mer og det var å kutte tvert. man må "avvennes" forsiktig etter en ren pulverkur. legge tilbake ett og ett måltid slik at ikke kroppen får sjokk. jeg gikk opp alle kiloene og mere til etterpå. når du har gått på ren pulverkur anbefaler jeg at du bruker 2-3 uker på å bytte ut pulveret med vanlig mat etter endt kur. men her kommer jo trikset da... bytte ut en og en shake med sunn mat. total kostholdsendring. ellers går alt tilbake til samme gamle! men til trøst så smaker alt godt etter en pulverkur så det burde ikke være så vanskelig å legge inn sunne måltider etter endt kur;) før du starter kuren burde du ta en utrensningskur først. "tømme" kroppen for alle avfallstoffer. best å begynne med rene ark;) også må du belønne deg selv litt innimellom!
Gjest Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 Jepp, jeg gikk på den.Mista eggløsningen fikk krøll med hormonene i kropppen pga den..så LA på meg mer enn jeg gikk ned til slutt.HURRA for NOKA..
Ladybug~N&E Skrevet 7. april 2008 #7 Skrevet 7. april 2008 jeg trente heller ikke så jeg fikk nok ikke optimalt vekttap. dette var på sommeren så jeg innbildte meg at sykkelturen bort til butikken og badmintonspillet ute i gården hver kveld var nok;) (nå tror jeg alt kommer i posjonsposer men da jeg gikk på den var det esker med pulver som jeg måtte måle opp selv. jeg blandet som det sto på pakka og gråt når jeg drakk det. det var ikke godt i det hele tatt. men om du synes det er vondt eller shaken er for tykk så kan du bruke litt mindre pulver og spe på med litt vann. det gjorde jeg og plutselig var det veldig godt!!! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå