Gjest Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Sendte melding til barnefaren i dag om at tulla vår har begynt å ta med eit bilde av han i senga i det siste, og nusser han på bildet. Og at eg da spør ho om ho er glad i pappaen sin,og ho svarer; ja. Han blei veldig glad over å få ei sånn melding, varmet hans hjerte. Ville berre dele min gode gjerning.
Gjest Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Så koselig, snilt av deg å sende han en slik mld da:)
Gjest Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Ja det synest eg også! Greitt å dele dei kvardagslige tinga med han, dei som omhandler han også. Siden han ikkje ser ho så ofte som eg.
Gjest Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Flott at du tenker sånn:) Pleier å sende bf bilder og sms når Lucas lærer noe nytt jeg å, heldigvis var bf her når Lucas sa sitt første ord så vi begge fikk det med oss, det tror jeg han var ganske glad for
Gjest Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 Ja, man blir så mykje gladere sjølv når man kan dele sånt med kvarandre.
86frøken & lille krapyl Skrevet 7. april 2008 #7 Skrevet 7. april 2008 Synes dette var veldig fint gjort av deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå