Gå til innhold

jippi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha gått med smerter i magen i 5 uker var jeg både redd oglei og kontaktet priv gynokolog.Fikk time på dagen!!!Alt så bra ut så en fin liten bebis som sprellet rundt.Ingen annen forklaring på smertene en at det var livmorbåndene som strakk seg.Noen var uheldige og hadde mye plager med dette men det kunne gi seg litt når livmora var på plass oppe i megen.Jeg håper.Hatt smerter hele tiden untatt når jeg ligger flatt på ryggen.Haler og drar og stikker alle veier.Slitsomt.

Fikk også fastsatt at jeg var i uke 12 Deilig for hadde ikke aning.

Nå får jeg bare prøve å slå meg til ro med smertene og infinne meg med at de er der.Måtte bare få delt det med noen:)Noen som har noen råd for å lindre slike smerter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott:) Gratulerer med en frisk og fin liten sprellemann:) Har dessverre ikke noen gode råd å gi deg. Har ikke hatt så mye slike smerter som du beskriver selv, kun i korte perioder. Da har det hjulpet å bade i varmt vann og stryke meg på magen. Men høres jo ut som du har større plager enn meg da.. Lykke til uansett- håper det gir seg snart!

Skrevet

takk.Varm bad hjelper og holde hendene på magen. litt vanskelig på jobb.:)

Skrevet

Hehe, det er litt vanskelig ja- ser den;) Håper det gir seg snart da!

Skrevet

huff, jeg vet akkurat hvordna du har det. særlig etter jeg har tisset. må gå med bøyd rygg, klarer ikke strekke på magen, så må jeg bare legge meg rett på ryggen i sengen, ellers går ikke smertene over. er så utrolig vondt. tårene kommer når det er som værst. ikke noe deilig nei.

Skrevet

Merker at jeg automatisk holder meg mye på magen.Så det er vel ikke legne før noen bemerker det på jobb og det er avslørt.Har ikke sagt noe enda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...