Gjest armagedon Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 skal gifte oss i sommer og er tom for ideer:)
Sessa ruger igjen... Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Tenker dere på sang som innslag eller som "allsang"? Broren min sang "your song" og en kompis sang "annies song" i vårt bryllup det var NYDELIG!
Gjest Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 den finaste eg veit med hellbillies eller sâg det igjen med lisa nilsson; goggle og hør tekst.Verdens fineste
Gjest armagedon Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 kommer ikke på your song, hvem synger den? hadde håpet at bon jovi kom og sang bed of roses for meg da,men men.....hihi
Mamman til Mari Skrevet 7. april 2008 #7 Skrevet 7. april 2008 Vi gifter oss i mai, og skal ha disse solosangene: * Jag ger deg min morgon - Fred Åkerstrøm * Lift me - Madrugada og Ane Brun * Den finast eg veit - Hellbillies Kanskje det er noe for dere også??
BlueDome Skrevet 7. april 2008 #8 Skrevet 7. april 2008 har i diverse bryllup hørt : The Rose Fields Of Gold Amazing Grace Ingen e`så god som du da.. ( ? usikker på tittel ) hmm.. kommer ikke på flere..
BlueDome Skrevet 7. april 2008 #10 Skrevet 7. april 2008 * Jag trodde änglana fans.. !! * Lys og Varme
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 7. april 2008 #11 Skrevet 7. april 2008 Og jeg prøver igjen..... Vi hadde denne i kirken og det var ikke et tørt øye å oppdrive.....bortsett fra meg, som ikke kunne stoppe å smile denne dagen. Sangen er Andrew Lloyd Webber og den synges av Sarah Brightman Sarah Brightman - Love changes everything Love, love changes everything: hands and faces, earth and sky. Love, love changes everything: how you live and how you die. Love can make the summer fly, or a night seem like a lifetime. Yes, love, love changes everything, now I tremble at your name. Nothing in the world will ever be the same. Love, love changes everything: days are longer, words mean more. Love, love changes everything: pain is deeper than before. Love will turn your world around, and that world will last forever. Yes, love, love changes everything, brings you glory, brings you shame. Nothing in the world will ever be the same. Off into the world we go, planning futures, shaping years. Love bursts in and suddenly all our wisdom disappears. Love makes fools of everyone: all the rules we make are broken. Yes, love, love changes everything: live or perish, in its flame. Love will never ever let you be the same. Love will never ever let you be the same. -------------------------------------------------------------------------------- Music: Andrew Lloyd Webber. Lyrics: Don Black & Charles Hart. Show: "Aspects of love" (1989).
Gjest armagedon Skrevet 7. april 2008 #12 Skrevet 7. april 2008 mange gode forslag her ja, takk takk.
Sessa ruger igjen... Skrevet 7. april 2008 #14 Skrevet 7. april 2008 Enda finere i Ewan McGregors Moulin Rough's versjon!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå