Gå til innhold

Hjelp,skikkelig ekkelt,masse slim...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på do istad sånn ved 17-18 tiden og da jeg skulle tørke meg kom det MASSE slim måtte tørke flere ganger:/

Gikk på do igjen 15 min etter og da lå det akkurat som en geleklump med slim som var farget sånn grøntbrunt.

Kjenner jeg blir så stressa da jeg ikke vet hva dette er,synes det erhelt hysterisk og ringe føden for dette da jeg ikke har noe anna vondt en maserier.

Noen som kan svare meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje proppen din har gått? Ring føden og spør du:-) Lykke til!

Skrevet

Gutten min er jo ikke noe annerledes heller,så alt er bra med han etter det jeg vet..er 38+4 idag

Skrevet

Men er ikke det blodspor og sånn i den a?

Betyr det at man er moden da den går?

Skrevet

Aner ikke om man må være moden for å slippe ut proppen, men det er kanskje sånn - man må være "slapp" i livmorhalsen før den løsner? Snakk med de som har greie på det, du. Det er nok et tegn på at noe skjer hvertfall;-)

Skrevet

Slimproppen din har gått :) Trenger ikke bety at du føder snart. Noen føder to uker etterpå og noen to timer. Lykke til! Følg med på vanne ditt nå da :) Kansje du skal sove på en bosspose i natt :)

Skrevet

Hei

Ikke for å skremme deg, men hvis fargen var grønnbrun ville jeg ringt føden slik at du får komme og se at det ikke er en infeksjon på gang. Greit å være sikker. En slimpropp alene er ikke grønn, men kan ha spor av brunt (gammelt blod blir brunt). Lykke til!

Skrevet

Takk for svar jenter,huff skremmende er det.og vite det kan skje når som helst.

Satser på at det er den berømte slimproppen,lest litt om den og virke jo veldig sånn:)Ringer legen imorra for og være helt sikker.

Har masse knip som ikke er like sånne murringer jeg har hatt som går bak i ryggen men blir lissom ikke noe fart i sakene.

Mye luft i magen og føler jeg må på do hele tiden så sambo bare gliser og ler av meg her jeg flyr rundt som ei forvakla høne:D

Skrevet

Høres ut som det er noe på gang. Slimproppen din er gått! Min første fødsel startet akkurat likedan. Først gikk slimproppen, så måtte jeg på do hele tiden!!! Så kom riene sakte men sikkert.

Masse lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...