Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Jeg har gått en oe utradisjonell vei og valgt en mannlig forlover. Dette er fordi han har vært en nær venn i mange år. Problemet er at han er bortreist nesten hele sommeren. Det ser ikke ut til at han har tar seg tid til å arrangere utdrikningslag før avreisen og jeg orker ikke å være meg på utdrikningslag helgen før bryllupet ( eneste mulige ettersom han reiser.) Hva gjør jeg nå? En annen ting - hvordan vil venninner/jenter reagere på at jeg har en mannlig forlover? Blir liksom ikke "jentefest". Tar jeg på meg for mye ansvar nå? Burde jeg bare klappe igjen og ta det som det kommer? Jeg angrer ikke på at jeg valgte han som forlover - men ser at han passer best til dette i navnet ikke i praksis da han er borte hele sommeren.. pinlig dette her altså. Blomsten
Vannmann35 Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Vel, mine forlovere har også klart å legge utdrikkingslaget til helgen før bryllupet... så du er ikke alene om det da... At du har mannlig forlover ser jeg ikke på som noe problem - jentene lar seg vel neppe plage av at det er én mann til stedet. Var én mann til stede i forrige utdrikkingslag jeg var i - tror han syntes det var veldig morsomt - ble jo litt flue på veggen han da.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Hei igejn vannmann. Glemte å nevne at om utdrikningslaget blir helgen før bryllupet blir det "lag" tre helger på rad da vi også har vennefest helgen etter bryllupet. Mange venner av oss har barn, så det kan bli vanskelig å få barnevakt tre helger på rad... Vil jo helst ikke være til bry..også er det så kjedelig om det dukker opp få venninner pga det.. Er det dumt å ha utdrikningslag midt i jul ? Vil det være noen hjemme da? Blomsten
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Hei. Du tenker mye du... Husk nå på at forloveren kanskje har noen tanker om dette også. Det er jo hans oppgave å arrangere - og kanskje overrasker han deg positivt? Du har jo valgt ham - blant flere - og da synes jeg du skal stole på at han gjør et som er best for deg. Han vil helt sikkert gjøre dagen uforglemmelig for deg, slik en forlover skal gjøre. Jeg synes vel ærlig talt at du bare skal klappe igjen og ta det som det kommer, slik du selv nevnte Ikke tenk så mye på hva venninnene dine tenker og kommer til å gjøre. Hvis de er gode venninner, så støtter de opp om et utdrikningslag samme hvilken helg det måtte bli, tror du ikke? Jeg ønsker deg lykke til, og håper du kan konsentrere deg om bryllupet fremover...og ikke utdrikninglaget. Det er en annens jobb:)
Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 Takk for "tupp i ræv..." og godt råd :-) Tror alle bekymringene rundt dette er at jeg ser at jeg har forandret meg sånn etter to fødsler. Hele mitt liv har jeg vært veldig opptatt av venner og sosialt nettverk, men da jeg traff min store kjærlighet og fikk barn er jeg plutselig blitt en hjemmets kvinne :-) Så det som bekymrer meg er nok i bunn og grunn at ingen vil dukke opp og at jeg har mistet kontaktflaten jeg hadde.. Ikke redd for å bli sittende venneløs altså - men dette har fått meg til å innse at jeg må mer ut å være sosial igjen :-) Som du sier overlater utdrikningslaget til min gode venn :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå