M*A*S*H* Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Noen kjenner stikninger i underlivet når man begynner å modnes mens andre kjenner ikke noe. Ellers er dette noe jordmor el lege kan sjekke rundt termin.
Smæchs!!! Skrevet 7. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2008 Oj:( Er i uke 33 og det har stukket noe j...... ikveld. Litt tidlig å modnes.... Uansett: Takk for svar:)
M*A*S*H* Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Hehe - jeg hadde stikninger hele svangerskapet, men de ble annerledes da jeg begynte å nærme meg termin. Mer nedpress, og sterkere stikk liksom. Men du får følge med om noe endrer seg, snakk med jordmor om du er usikker på noe! :-)
Smæchs!!! Skrevet 7. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. april 2008 Skal på kontroll imorgen, så jeg får høre da:)
PlinkiPlonk Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 JM fortalte meg at de kjenner det på livmortappen. Visst du ikke er moden, kjennes den ut som nesetippen din, hard, med andre ord. Når du er moden, kjennes den ut som leppene dine (de du har i fjeset:)) Helt myk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå