Mia_I Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 En lang periode har det gått veldig greit å legge henne - kveldsstell. pupp. og så i seng. Hun har styrt litt rundt og så sovna. Men nå er hun ti måneder og klarer å reise seg opp selv. Så der hun før lå og styrte med dyna og bamsen, reiser hun seg nå opp og roper... skjønner jo jeg også at en stående baby ikke få sove. Har samme rutiner som før, men de funker altså ikke lenger. Tips?
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Kjøp babysafe. Vi sover godt nå som tulla ikke kan reise seg opp..og hun sover mye bedre.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Sånn holdt datteren min på også da hun var 6 måneder. Men her hjalp en ferber light versjon eller hva jeg skal kalle det. Jeg prøver først å legge henne ned igjen og deretter stryke henne litt på ryggen samt holde henne i hendene. Hun roer seg ofte da. Hvis ikke dette hjelper går jeg bare ut av rommet i 2 min (som føles som 10 min siden hun gråter), så inn igjen og legger henne ned. Da har hun som regel skjønt at hvis mamma skal være der til hun sovner så må hun ligge i ro. Reiser hun seg opp igjen så går jeg bare ut igjen. Her gjelder det å være litt bestemt tror jeg. Dette funker hvertfall her. Måtte ty til det da jeg skulle legge henne i dag faktisk. Hun var nok litt overtrøtt og da er det vanskelig å finne roen... Det holdt med en tur ut av soverommet Håper dere finner en løsning som fungerer for dere!
svana72 Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Men ikke kjøp baby safe hun blir fort lei av å stå der å rope og gjør hun det,gå inn til henne heller etter 5 min å legg henne ned,å si at nå skal du sove,å fortsetter hun går du inn etter 10 min å gjør det samme,så etter 15 min å gjør det samme,det vil nok ta en 3 harde kvelder,men så skal du se det bir bra,men ikke bare løp ut å kjøp babysafe,prøv dette først.... LYKKE TIL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå