Bolla og lille rosin Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Heisann:) Håper du har tid og mulighet til å se på meg... Jeg har nå gått ca. 15 pp uten noe resultat.. Lurer på om du kan se når og om jeg kommer til å bli gravid.. Kjønn og hvordan sv.skapet kommer til å bli?? Ser du mer rundt mitt forhold til min sambo generelt, økonomi, jobb osv?? Jeg er født 150183, sambo er født 220776. Takker og håper på svar:) Mvh,
Bolla og lille rosin Skrevet 7. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 7. april 2008 Detter jo så fort ned atte... Opp med seg!!!
Bolla og lille rosin Skrevet 7. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2008 Opp opp;) Må passe på at jeg blir sett, vet du;)
Bolla og lille rosin Skrevet 7. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. april 2008 Hmm... Jeg som egentlig var relativt skeptisk til spåingen din, ut fra noen av svarene her som ikke stemte... Men du sier faktisk det samme som flere andre spåere, at jeg kan bli gravid denne måneden. Du har rett i at jeg nok "gjør for mye ut av det", er litt opptatt av å ligge sånn og sånn slik at sædcellen kommer frem og greier... Selv om det er vanskelig å la være å tenke sånn, skal jeg prøve så godt jeg kan:) Tror nok også det er mye rett i det du sier om at det er dumt å bli redd... Skal huske det og gjøre så godt jeg kan:) Håper du har rett nå, da, kjenner at det er på tide her;) Får du forresten noe frem i fohold til økonomi, forhold til sambo og jobb?? Tuusen takk for svar!!!!
Bolla og lille rosin Skrevet 7. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. april 2008 dytter så hardt jeg bare kan;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå