Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Vi lurer på om vi skal spørre en venn av oss om han kan synge i kirken som et innslag. Han er gjest i bryllupet og har en nydelig stemme da han også spiller i band. Hva er vanlig? Pleier man å betale for det? Forslag til sang?
go*mamma*n Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Forloveren til mannen min sang i vår vielse!!!Vi betalte han ikke, men så på det som en ekstra gave til vår store dag!!!
#Aurora har tre gutter# Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 søsteren til min samboer skal synge i kirken til oss.Har ikke tenkt og betale henne for det.
ivf-MaMaMø Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 tror den som synger på en måte gir sangen til dere som gave.. Har hørt andre nevne det iallfall
#Aurora har tre gutter# Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 Jeg spurte bare søstra til samboern om hun ville synge i kirka når jeg drev og satte opp kirkeprogram.Men er det en gave så er det jo like flott det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå