Gå til innhold

Noen som har vært i KUALA LUMPUR?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal muligens reise i neste uke og vet jo faktisk ikke så veldig mye om stedet. Pappa jobber der nede for øyeblikket så alt blir ordnet for oss.

Så jeg lurer jo på om noen har vært der og har noen erfaringer å dele med meg? Tips og slikt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bodd der, men det begynner å bli en stund siden! Veldig varmt, men en interessant by med god mat og fine shoppemuligheter;) Husker det var en kjempe god restaurant der som het Red Tablecloth, men vet ikke om den finnes fremdeles... Ellers må du spise satay, corn on the cob og curry puffs!

Skrevet

Åh, shopping!!weee:)

Skrevet

Jeg har vært der(broren min m.fam bodde der) og må si at jeg likte byen veldig godt! :) Har selv bodd i Thailand, men likte egentlig Malaysia bedre.

Var masse shopping, sol og varme! Veldig enkelt å komme seg rundt med sky train også...Vi dro også ut på en øy som heter Redang, som var helt nydelig!

Tipper du får en strålende tur!:)

Skrevet

*dytter litt;)*

Skrevet

JAAAA =0) Veldig artig der. Sier bare shopping =0) du må spise middag å tårnet der åååå husker ikke hva det heter men den har en roterende restaurant =0) Shopping senerne er bare de beste=0) ÅÅÅÅ JEG VIL TILBAKE god tur =0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...