hønetuppa ønsker barn Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Blir litt bekymret da jeg plutselig fikk el slim lignende slim på papiret da jeg tørket meg. Er selv i uke 7. Noen som har opplevd det samme og kan berolige meg?
Scorpio82 Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Sikkert bare utflod da.Jeg har det også. Hørt at større mengder utflod er normalt når man er gravid enn vanlig..
Herkules Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Har i alle fall opplevd det i dag og er 10 uker på vei Så det er nok litt slimete utflod tenker jeg
Happy-Mama:) Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 Er idag 7+1 og har i noen dager nå hatt relativt sterke smerter nederst i magen... Idag kom det i tillegg litt brunaktig/mørkemørkerødt utflod på papiret når jeg var på do... Sinnsykt bekymret:s
Nina_J Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 Jeg har 7 fullgåtte uker i dag, og jeg opplevde el-slim for noen dager siden. Jeg var på do å tisset, og da så jeg plutselig at det hang en lang blank slimtråd fra skjeden og ned i do (sorry detaljer..) Jeg skvatt litt bare, men er ikke bekymret over det.
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 8. april 2008 #6 Skrevet 8. april 2008 Ja, har hatt slimete utflod, var nok rundt uke 7 faktisk det;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå