Gå til innhold

Hvor ofte går dere til kontroll?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 18 og skal på min andre kontroll siden jeg ble gravid. var på min første i uke 7, så det er jo ei stund sia da. Skal bli godt å få høre hjertelyd. Selv om jeg kjenner liv synes jeg det er greit å fått hørt den.

Men synes det er lenge med nesten 3 mnd mellom kontroll?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal på første kontroll nå i uke 13, blir sikkert ikke ny kontroll før ul, så blir det vel noen uker etter det igjen...ikke så ofte, men regner med vi får flere kontroller om det kommer behov for det. Jeg fikk det sist o alle fall:)

Skrevet

Ja jeg har ikke hatt noe behov for kontroller, så det går greit. Mener bare jeg gikk mye oftere sist. 1 gang i mnd så fremt jeg ikke husker feil.

Skrevet

Jeg var på første kontroll i uke 10, UL i uke 19, og andre kontroll i uke 26..

Det er jo de som er på kontroll en gang i mnd..

Skrevet

Hei. Jeg var på min første kontroll i uke 13 ca.. så var det UL i uke 18. Ny kontroll i uke 22. Og fremover nå er det en hver måned og til slutt annenhver uke. Skal være 8 kontroller tilsammen.

Skrevet

Jeg har diabetes, så jeg er så "heldig" at jeg får ultralyd hver 3. uke. Er veldig godt å se babyen så ofte, selv om det er tidkrevende å få til så ofte pga jobb, 2-åringen osv.

Skrevet

ca hver 2 uke.. tror jeg. men får tett oppfølging etter eget ønske:)

Skrevet

Fikk mange ul første gang pga vekstavvik, andre gang for å følge opp i tilfelle det skjedde igjen. Det gikk bra så denne gange regnes jeg som "vanlig" gravid uten komplikasjoner. Det er jo kjempebra, men kanskje derfor jeg føler det blir lite kontroller. he,he

Skrevet

Betryggende det da:)

Skrevet

Jeg er på kontroll en gang i måneden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...