Fugl Phøniks Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Vi skal ha to 12 åringer til brudepiker. Utfordringen er at de har veldig ulik smak. Nå ser det ut til at den ene vil ha lilla kjole, mens den andre vil ha rosa. Selv liker jeg ikke disse fargene sammen. og når min kjole skal være i sølv blir jeg rett og slett uvel ved å tenke på fargesammensetningen.. Hva gjør jeg? Vi har sagt at jentene skal få velge kjole selv og at de skal kjenne seg fine på denne dagen - men slik som saken har utviklet seg.. er jeg redd det bare blir tull. Vil jo så gjerne at de skal føle seg fine. men ikke for enhver pris... Råd til hvordan jeg kan løse denne konflikten?
proud mama Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 hei! kinkig situasjon du er i! Jeg ville kanskje ha prøvd å vært sammen med en av jentene å velge kjole sammen med hun. søke litt på nettet å vise forskjellige kjoler du kanskje liker stilmessig og fargemessig, evt sette opp alternativer til hun, å se hva hun velger. for så å gjøre det samme med den andre jenten, uten å fortelle hva hun andre har valgt. Du kan jo da selvsagt minimere utvalget til dem. De får selv velge kjoler av et lite utvalg som du liker. Jeg har tro på at drar du sammen med begge så blir de å velge ulikt på "trass". de er nok i den alderen der de ikke alltid vil følge strømmen. Kanskje du på denne måten klarer å spore dem inn på omtrent samme kjole, i farger som går fint sammen:) Kanskje sleipt å gjøre dette, men du vil heller ikke at dagen skal bli husket som alle de forskjellige kjolene med alle de rare fargene! håper dette hjalp deg litt.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Takk for tips :-) Skal forsøke den varianten : " galant veiledning/manipulering" ;-)
proud mama Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 he he! Bra ord for det. kom gjerne tilbake og si ifra om det funket;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå