Gå til innhold

Anonym-muligheten tatt bort hos dere også?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser plutselig at det ikke er mulig for meg å krysse av på "anonym" i dette forumet lenger... Er det slik hos dere også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeps.. hørte snakk om at det ikke skulle være mulig mer!

hurra sier jeg. da slipper vi sånne folk som slenger dritt og er anonym!

Skrevet

Fantastisk at det har skjedd! :o)

Skrevet

Synes jeg alltid er snill, jeg... :-)

Men noen ganger er det jo litt greit å være anonym, når man har spørsmål om litt omtålige tema.. Men for all del; det har jo vært et problem med mange bedrevitere og folk som ikke tenker seg om før de skriver...

Skrevet

Jeg syntes det var en god mulighet å ha. Særlig når man vil ta opp kroppselige eller veldig sensitive temaer (les utflod og Brie ost)

Skrevet

så flott at det endelig har skjedd:)

deilig å slippe kritikk fra folk som ikke kan stå for d:)

Skrevet

Joda 5040 kommer nok til å bli bra og kanskje vil folk også få svar nok på det de lurer på for det er jo en samling av bim mam, slam hi hi nei, seriøst husker ikke navnet på alle disse sidene jeg.. men jeg tenker foreksempel på hun i går, som var veldig fortvilet fordi hun var obstruert. Sånne tråder hører jo hjemme på trimester forumene fordi de har overføringsverdi til alle i det spesifike terminet, om vi kommer i samme situasjon selv. Man kan jo seff forandre nick om man ikke har profil da... det kan man gjøre så mange ganger man vil har jeg skjønnt. Og hvis det blir for ille får man kjøre parallelle personligheter.

Skrevet

ja, men nå går jo sikkert alle trimesterne inn der for å stille slike "flaue" spørsmål, og da får man jo svar fra folk. De kuttet vel ut anonymknappen fordi mange misbrukte denne muligheten og ble noen skikkelige hekser. ble så dårlig stemning. stemningen i dag syns jeg er myyye bedre! kan faktisk spørre om ting uten å bli tråkket ned i salaten.

Skrevet

jeg personlig syntes ikke det var noe problem med de frekke anonyme her. handler om ¨å ikke ta alt personlig. hvis de mener noe annet enn deg så er det jo bare å la være å legge seg oppi det. men det er nå min mening. synes det er helt greit å kunne være anonym noen ganger.

Skrevet

Jeg klarer liksom ikke å hisse meg opp over noe spesiellt nick. Og absolutt ikke anonyme. De må få mene akkurat hva de vil om mitt nick også. Men jeg var så uheldig på et forum å ha en som hver gang jeg brukte nicket mitt kom med en lang remse av usakeligheter bunnet i min personlige profil. I begynnelsen var det bare en artig utfordring, men så ble det engang for enerverende og jeg valgte derfor å bytte profil.

Skrevet

og min mening er at jeg ikke likte anonym her inne, men heller på anonymforumet. men respekterer at du vil ha anonym tilbake:) kan jo godt være at anonym kommer tilbake også.

Skrevet

Jeg har skrevet til modde og ønsket meg anonymknappen tilbake.

Skrevet

Man må vel kunne stille flaue spørsmål selv om man har nick vel? Alle har nok opplevd mange pinlige ting så jeg hadde aldri reagert på det. Er det så vanskelig og gjøre seg til "kjenne" så får man bare opprette en ny profil og gjøre seg mer anonym på den måten.

Men, den anonym-knappen tok helt overhånd. Halvparten av alle innlegg her inne på 2. tri var jo skrevet av anonyme og det var ikke en gang pinlige ting som ble tatt opp, men helt vanlige ting!

Man blir ekstra tøff i tryne når man svarer og kan være anonym og det setter jeg ikke pris på - og vet at mange andre ikke setter pris på heller. Jeg ble advart mot BIM forumet før jeg noen sinne hadde vært her og ble gravid. Det er ikke bra.

Vi er her inne for å utveksle erfaringer, opplevelser og snakke om den ene tingen vi har til felles, og det må vi kunne klare uten å gjemme oss bak en anonym-knapp.

Det var derfor jeg skrev mailen til Bim, og de var helt enig.

Skrevet

Tykkjer det er deilig utan anonym-knappen eg. Mykje betre stemning her inne no:)

Skrevet

Enig, føler meg ganske så anonym på et forum uansett jeg.

Og det har vært noen skikkelig på kanten anonyme her så får man heller gå inn på krangle om hormonene tar helt overhånd eller på anonym hvis det er noen temaer man ikke vil snakke om med nicket sitt..

Skrevet

Samme her, kjenner ingen persolig her inne, og takker nei naar jeg blir invitert til den type grupper, for det er ikke mitt behov egentlig. Jeg har ikke kommet paa aa opprette noen profil, det har med mitt generelle syn paa internet i det hel tatt aa gjoere, jeg har jobbet for mye med internetrelaterte tjenester (profesjonelle) saann at det bare ikke er naturlig for meg aa frivillig legge ut bilder og informasjon av meg selv. Det er litt av poenget faktisk, aa faa vaere anonym og helt fri. Spesielt siden jeg er i Asia og de norske miljoene pr land er saa smaa her. Ingen som har spurt om jeg er "Femina" og det er akkurat saann jeg vil ha det. Tror jeg ville vaert mindre fri dersom noen av damene her nede visste hvem jeg var ja.... =o) Og i Norge har jeg ikke bodd paa en stund, saa det blir noe annet uansettt.

Men jeg foeler meg anony jeg, med nick, samtidig som dere inne jo "kjenner" nicket mitt paa et vis.

Men det blir jo noe helt annet dersom flere av dere kjenner hverandre og ikke faar skult dere bak nick en eller annen gang dere ikke oensker at noen skal vite hvam som spoer om det ene eller det andre.

Helt det samme for meg med anonymknapp eller ikke, det er da virkelig noen med nick ogsaa, som kunne trengt seg et tupp bak noen ganger, hehe....noen som irriterer andre mer enn de sprer humoer, nytte og informasjon er inne. Saann vil det alltid vaere da..... =o)

Skrevet

Syns det er helt ok at anonym knappen er borte, da må folk stå litt mer for hva de "lirer" av seg iblandt. Vi er da voksne mennesker her, håper ihvertfall det da vi skal bli mødre alle mann(kvinner) :-). Er også ett poeng som Femina skriver at det er jo ikke nødvendig å legge ut navn og bilder på profilen hvis man ikke vil. Jeg har ikke gjort det og kommer heller ikke til å gjøre det. Tror også den litt sure stemningen som enkelte anonyme har laget her inne kan forsvinne, men tror også at noen må huske på at hormonene flyter rimelig fritt hos de fleste av oss her inne. Så vi må prøve å være greie med hverandre og hvis vi vil gi kritikk så bør den helst være konstruktiv. MEN syns også at noen bør prøve å ikke være så veldig nærtagen, det er ikke alltid bare den ene partens feil at noen diskusjoner blir litt "hissige". Ja ja nå har jeg fått sagt det jeg mener. Og det står jeg for! he he :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...