Gå til innhold

Om planlegging...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ventet til jeg var gift, hadde brukt p-piller i årevis, og så bestemte vi oss for at nå burde vi prøve. Men så ble jeg så bekymret. har jo hørt om de som har ventet til alt var perfekt. venninna mi hadde undersøkt seg og hadde tette eggledere. Ja, det var mange tanker.

Bestemte meg fo å finne ut om jeg hadde egløsning, om den var regelmessig, og så la jeg en plan for hvor lenge jeg skulle gå før jeg bekymret meg. minst et halvt år etter jeg fant eggløsning. Sa INGENTING til mannen. Og brukte en liten formue i eggløsningstester før jeg fant møsnsteret i periode to.

Jeg viste da når uten å si noe til mannen. Men sa til meg selv seks måneder!!!! Ikke stress. Etter to måneder med prøving de riktige dagene var det i boks.

Gjorde det samme med de to neste. Men på den siste var periodene mine kortere, litt uregelmeessige og han kom litt kjapt etter nummer to. Derfor er teorien at de to første ble jenter....for vi gjorde det før eggløsning og da er det bare jentesperm som lever så lenge at de kan vente til egget faktisk kommer seg ned. men sistemann ble gutt, selv om det ikke var planlagt pga av urytmisk menstruasjon.

Har sluppet å bekymre meg. Det har gått raksere enn jeg ønsket med gutten som kom til slutt. men vi har etterhvert satt utrolig stor pris på å fått både gutt og jente. Alle tre er hærlige unger. Planlagt, ønsket og verdens skjønneste.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...