Gå til innhold

Når synker magen?


<3 Prinsesse <3 og <3 prins <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper at det skal bli lettere å puste når magen har sunket... Når sank deres mage?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det blir lettere å puste når magen har sunket ja, det skjer som regel et par uker før termin. hos meg sank den i uke 35, er nå snart i uke 37.

Skrevet

Her sank den i 29/30 trur jeg...Var tidlig ute heldigvis,så har sluppet den der gispinga etter luft...

Skrevet

Her sank den i uke 32, så det hadde ikke blitt så vanskelig å puste ennå. Det samme var greia med førstemann. Heldig sånn sett.

Kan ikke si at halsbrannen har blitt så mye bedre. Hadde kanskje vært en ide å ikke spise så mye sterk mat, men på den annen side kan man bare drikke samarin.

 

Hehe. Jeg sitter virkelig med magen mellom bena.

Skrevet

I første graviditet så tror jeg aldri at den sank. Nå er jeg bare i uke 29, så den har ikke sunket enda.

Skrevet

Tror den sank i uke 35-36 sist. Er i uke 32 nå, og håper den "dupper" snart :o)

Skrevet

Er i uke 35 nå,, men er flere uker siden magen sank.... Før uke 30 tror jeg...

Skrevet

Her i gården sank den ikke før rundt termin, altså i uke 40...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...