Gå til innhold

Antrekk til mannen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var i dag og så på antrekk til min kommende mann. Prøvde en dress fra Sand som var veldig stilig - og den kan han jo bruke senere også. Men - hva bør man ha til en slik dress? Det må jo være noe litt mer stilig enn bare vanlig slips...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dere litt penger til å bruke investerer dere i en pen vest, slips/cravat og eventuelt tørkle til å ha i lommen (tøkle er valgfritt og kommer da eventuelt i tillegg til knapphullsblomst). Og skal du ha brudekjole i elfenben/ivory eller kremfarge er det et også en god ide å kjøpe skjorte som ikke er kritt hvit;)

Skrevet

Vi har kjøpt inn dress og Kravat (kalvekryss) til mannen.

Dette synes jeg løfter en ordinær dress til noe spesielt.

Vi blir nok ikke å ha tørkle, men kun knapphullsblomst.

Hvilken farge er dressen i?

Det er mange stilige farger på vestene nå, å man kan lett finne en som går i fargene til brylluppet også hvis man vil:)

mvh

Skrevet

Dressen var helt svart, men det var noe mønster i den, som jeg ikke helt klarer forklare... Min brudekjole er i ivory - med stener som glitrer i sølv :-)

Skrevet

okei.

da vil jeg iallefall anbefale det samme som hun overfor sa, ikke kjøp hvit skjorte til brudgommen, men i ivory.

sender med en link over eksempler på vest og kravat. kanskje du finner litt inspirasjon:)

http://www.lisenett.no/brudgom.shtml

personlig synes jeg det er mye fint til sort dress!

:)

Skrevet

Tusen takk catkin! Likte veldig godt den sølvstripete og den i ivory - dette blir rålekkert - gleder meg stort over hvor fin han kommer til å bli .-)

• 2 uker senere...
Skrevet

kjole og hvitt

det hadde min man, og han var så stili i det:)

Skrevet

her skal han ha sort dress,grå/sølv vest og kavat. med tynne striper. går for en grå skjorte,da det passet best til vesten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...