Vestlending med to, snart tre? Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Det popper opp i fjeset mitt. Ser ut som jeg går på ungdomskolen igjen.... Liker ikke å bruke sminke men kanskje jeg må begynne nå? Var sånn sist gang jeg var gravid også, (for et og et halvt år siden) men kan virkelig ikke huske at det var så ille....
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 8. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 8. april 2008 Noen som har noen tips?
HøstBaby <3 Elias Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 Det vil jeg gjerne vite også... Har aldri hatt noe særlig med kviser, nå popper dem ut som bare det.. fysjameg
tosøtetuller Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 Jeg har også mye kviser nå som jeg er gravid. Og hadde det sist også. Tror hormonene styrer så mye at det å få det helt bort er så og si umulig. Men det er jo likevel viktig å rense huden morgen og kveld. Kanskje også å bruke produkter som er milde og ikke irriterer huden... Jeg synes det er greit å spørre om råd på apoteket. Der er de ikke så dyre som feks på en hudpleieklinikk... Angående sminke er det lurt å bruke noe som ikke tetter porene i huden. Det finnes flere typer foundation som er basert på mineraler, de er bedre enn kremete foundationer når man har kviser... Lykke til!
Benedictemor Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 Hadde det slik med førstemann og begyne å bruke Decleor sine produkter etter time hos hudpleier og kvisene forsvant. Litt dyrt, men var verdt det. Er gravid for 2. gang nå og bruker Mary Kay-produkter. Ikke en kvise - så kanksje verdt å prøve Mary Kay først - helt ålreit pris på det:) Lykke til
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 9. april 2008 #6 Skrevet 9. april 2008 Hmm, kjøpte nettopp noen mary kay produkter som jeg skal til å bruke. håper de er gode for min hud. Pleier ikke ha kviser jeg heller men har komt litt nå i svangerskapet ja....
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 9. april 2008 #7 Skrevet 9. april 2008 Urk, her også!! Særlig oppi panna! Måtte bytte side på skillen her i går fordi jeg plutselig hadde en lyskaster av en kvise oppe på venstresiden :S Forsåvidt greit så lenge de holder seg såpass nærme hårfestet, men det er vondt å rynke panna jo!!! Og jeg som aldri har vært plaga med kviser før... Hvor får man kjøpt disse mary kay-produktene, forresten? Overalt elller?
ajate *høygravid* Skrevet 9. april 2008 #8 Skrevet 9. april 2008 Masse kviser i panna her også. Slik var det også ved forrige graviditet. Men da hadde jeg også noen store monstre på ryggen, men de har jeg heldigvis ikke fått denne gangen. Forrige gang ga det seg etterhvert i graviditeten, men husker ikke helt når. Man føler seg ikke særlig flott men jeg trøster meg med at det går over. Jeg er av den typen som ikke bruker noe parfyme og andre ting som kan inneholde skadelige stoffer under graviditeten. Man kan ev. se på pureshop.dk for noen produkter uten skadelige stoffer.
nr2-imagen:) Skrevet 9. april 2008 #9 Skrevet 9. april 2008 jeg er også helt fæl!! Ser ut som om jeg har en alvorlig sykdom i tryne!! hehe.. Jeg har prøvd alle mulig produkter men ingenting hjelper!! Lurer på om jeg skal bestille meg en hudpleiertime... Selv om det koster litt..
Trulte76 Skrevet 9. april 2008 #10 Skrevet 9. april 2008 jeg også er plaget driber å renser og renser og renser..men føler jeg aldri blir kvitt de..jeg var ikke sånn de 2 første graviditetene..så begynner å lure på om det er fordi det er en gutt der inne ..har to jenter fra før.. På UL trudde JM det var en litten gutebaby der inne Så spørs om det er litt anderledes hormoner denne gangen som gjør de bare popper opp..ser ikke ut..føler jeg rett og slett stygg!! Så tips mottas med takk her ja..
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 9. april 2008 #11 Skrevet 9. april 2008 jeg ville brukt lite sminke, det forverret det bare hos meg. mitt råd som har funka for meg da, er å dampe litt i ansiktet av og til så du får svetta ut hudormer og kviser. deretter smører jeg en krem som heter NBG som gjenoppbygger huden, i ansiktet og på halsen. denne bruker du morgen og kveld på nyvaska hud. kremen koster 299 men jeg angrer ikke på at jeg kjøpte den, den har hjulpet masse! så ut som et pizzatryne før, hehe.. men fremdeles sliter jeg med kviser på brystparti og rygg..
Tingeling. Skrevet 9. april 2008 #12 Skrevet 9. april 2008 Flere kviser nå under de første mnd av svangerskapet enn jeg har hatt tilsammen hele mitt liv. Har ikke så mange av gangen da, men HATER de jeg får! Viktig å drikke mye vann da!! ..men når man kaster opp mye, mister man naturlig nok mye veske også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå