Gå til innhold

Mamma til 2 jenter.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med dere. E har tilvennings uke i bhg nå og har "lekt" litt med C i dag. Har det gått bra med bhg start for dere? Har du fått jobb? Er så lenge siden jeg har sett deg....;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt...

Skrevet

HEI!!!!

Ja jeg jobber jeg nå, veldig deilig og veldig trist;)

Men virker som C trives, og det jeg elsker med den barnehagen er at de har tid til de små:)

Når begynner du og jobbe da?

Vi får møtes en dag da!!

Skrevet

Hallo!

Jeg begynner å jobbe igjen på mandag. Gruer meg veldig, er ikke klar for å være uten snuppa tror jeg. Vet jo det kommer til å gå bra da...E storkoste seg i dag, så hun kommer til å trives, værre med meg da.

Ja vi får møtes en dag:)

Skrevet

Går hun enda eller?

Jg syns det er kjempe tøft og levere henne, men hun trives da:)

Blid og fornøyd når hun kommer hjem:)

Skrevet

E går ikke enda, men tror ikke det er så lenge til. Har gått en 4-5 skritt alene. Jeg gruer meg også veldig til å levere tidlig på morningen. Men de har det jo så bra da...

E var så trøtt nå dag, vi spiste i bhg i dag og hun er ikke vant til å være så lenge våken før hun skal ha en liten dupp igjen. Ja de kommer vel til å få inn litt andre rutiner nå fremover. Hva har du begynt å jobbe med de? Nysgjerrig jeg da...;)

Skrevet

Jobber i et firma som heter scantrac i Drammen, driver med Case gravemaskiner blant annet;)

Er kjempe spennende!!

Så det snart skulle være møte i bhg, skal du dit eller??

C og A er de første i bhg om morran:(

Men det går overraskende bra altså..

C har nesten nettopp kommet tilbake til bhg etter å hatt vannkopper som du sikkert har sett;)

Skrevet

Jeg skal på foreldremøte den 21 ja! Tror faktisk jeg skal bidra med noe å bite i også.

Ja har sett at C har hatt vannkopper ja, hun fikk masse ser det ut til. Har A fått også? Fint å høre at du trives i ny jobb da, er viktig det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...