KristineMed2Sønner<3 Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Gutten vår på snart 7 mnd nekter å sove idag..hehe. Han har sovet natten gjennom fra kl 19:30-20:00 siden han var 3 mnd. Men nå plutselig er det nekt.. Han begynner å hyle når han blir lagt ned i sengen, såfort vi tar han opp er det bråstopp å han smiler som en galning. Da er liksom alt greit:-P Prøvd å la han grine i 2-3 min men ikke lenger enn det siden han ikke viser tegn på å stoppe...Begynner å hoste osv. (høres nesten ut som han faker litt men! hehe..) Hva ville dere gjort? Han har ny bleie, mett og godt.. Trøtt burde han være..Ikke feber eller noe.. Skal vi la han gråte litt?
Prins og prinsesse Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Hvis dette ikke er normal oppførsel for babyen er det nok sannsynlig at det har en årsak - f.eks tenner eller vondt i magen... Hvis vondt i magen kan det hjelpe å massere litt i sirkler på magen (husk å massere MED klokka, for det er den veien tarmsystemet går). Her hjelper bare puppen når tennene kommer....
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 7. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2008 Nei det er liksom ikke helt han da.. Men han kan ha perioder, å ja tennene holder på.. Ser ett riskorn oppe som snart bryter ut, å det er noe på vei nede også.. Dentinox funker ikke.. Men ble stille nå så nå får vi håpe han sovna for godt:-) hehe. Vell, til i morgen hvertfal.
Yrha Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Kanskje han ikke er trøtt nok enda? Demp belysningen og kos litt med han i senga deres e.l., kanskje? Da blir han vel trøtt etter hvert. Ikke stress med å få han til å sove. Hvis det er første kvelden han er sånn så kan det bare være tilfeldig. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 så lenge du vet at alt er greit kan han bare gråte litt.gutten vår drev å på sånn i den alderen.helsesøster sa til meg at jeg skulle la han gråte i 15-20min før jeg gikk inn.funka veldi bra her,sjelden han holdt ut mer enn ti min:) gikk noen netter så sov han fint igjenn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå