Saftsuse 84 Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Jeg synes Silje fortjener å vinne!! og håper at vigdis og catarina ikke vinner...
Sjefsmegga Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Verdige vinnere: Silje Ann Kristin? ( usikker å om det var sånn navnet skrives) Unni Torkel Vigdis har jobba i hvertfall, men er litt "tuppete" og usaklig til tider Catharina er vel eneste jeg anser som helt uverdig vinner....da snakker vi ingen rettferdighet, lat, oppkjeftig og mangler totalt noe i topplokket er mitt inntrykk av henne...
Saftsuse 84 Skrevet 7. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. april 2008 må si jeg godter meg litt nå når selvsikre vigdis ikke får poeng... Er ikke ute etter å hetse henne, men jeg synes hun er vel ovenpå og selvgos til tider...
Mamman til Mari Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 1. Silje Men synes også Unni og Torkel er gårdsvante og flinke til å jobbe. Ann-Kristin imponerer meg akkurat nå :-) Har ikke noe særlig til overs for Catharina og hvertfall ikke Vigdis.
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 7. april 2008 #8 Skrevet 7. april 2008 Jeg håper Ann Kristin vinner! På andreplass håper jeg det er Silje som er. Håper for all del at ikke unni kommer til finalen! Eller noen av de andre.
Gjest Skrevet 7. april 2008 #9 Skrevet 7. april 2008 Heier på Ann Kristin! Synd hun hadde en halvmeter ulltråd for lite.
Zerotondo Skrevet 7. april 2008 #11 Skrevet 7. april 2008 Ann Kristin eller Silje. I allefall ikke Catharina..
Saftsuse 84 Skrevet 7. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 7. april 2008 er vigdis og catarina ute av farmen nåå???
BlueDome Skrevet 7. april 2008 #14 Skrevet 7. april 2008 Heier på Ann Kristin & Silje.. .. sorry, men klarer ikke trynet på noen av de andre - og mor & sønn irriterer rævva av meg !!!!!
My little girl_ Skrevet 7. april 2008 #15 Skrevet 7. april 2008 Nr 1.: Helt klart Silje;) Nr 2.: Ann kristin.. Nr 3 : Veit jeg faktisk ikke....;P
Djoolia 07+08+12 Skrevet 7. april 2008 #17 Skrevet 7. april 2008 Jeg har hele tiden ment Hugo eller Geiro, men av de som er igjen nå er Silje den eneste verdige vinneren.. Håper for guds skyld ikke at Torkel,Unni eller Vigdis vinner..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå