Linda_86 *solstråle-i-magen* Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Heisann =) Hadde en litt merkelig opplevelse her på fredagen. Jeg fikk noen små "blødninger", det vil si mer lyse rosa. Aldri hatt noe lignende før. Skjønner ikke helt hva det kan være, skal ha ikm 25 så det er jo en stund til. Kan det være festeblødning kanskje?? Takknemlig for alle svar
bomsa Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 hmmm...hvis du har ikm den 25.april så har du egentlig ikke hatt el enda? festeblødning skal vel ikke komme før et par dager før ikm? Hadde du ordentlig mens sist? kan det hende du ble gravid sist pp?
Linda_86 *solstråle-i-magen* Skrevet 7. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2008 Nei har ikke hatt el enda Er ikke sikker på når man har festeblødning jeg, men det er det eneste logiske jeg kan komme på. Hadde ordentlig mens sist også ja, er jo kanskje en mulighet for at jeg ble gravid... Uff, er så forvirret nå :S
Linda_86 *solstråle-i-magen* Skrevet 7. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. april 2008 ingen som har noen råd eller tips?
emma 1pp Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 Hei Linda! Leste nettopp at dersom man er veldig fruktbar rundt EL, kan man få litt blodig slim. Kanskje det kan være svaret??
Linda_86 *solstråle-i-magen* Skrevet 7. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. april 2008 Hmmm...jeg skal ikke ha eggløsning før den 9/10, litt frem og tilbake fra hvem side jeg sjekker på Så det stemmer liksom ikke helt overens det heller =/
bomsa Skrevet 7. april 2008 #7 Skrevet 7. april 2008 du kan jo ha tidlig El.....har du testet deg? Kanskje du bare skal ha sex idag for å være på den sikre siden...:-) og i morgen....2 ganger...he he...
Linda_86 *solstråle-i-magen* Skrevet 7. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 7. april 2008 Hehe, nei har ikke testet meg Har ingen eggløsnigstest =/ Vi har liksom tatt det som det kommer på en måte, selv om vi prøver Hvis du skjønner hehe. Tipset ditt hørtes jo ikke så verst ut =P *ler*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå