Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vår lille trollunge på 2 år og 4 mnd, har blitt så utrolig høflig. Aner ikke hvor han har det ifra, hehe.

Når han henter noe til oss, eller gir oss noe og vi sier takk, så svarer han; "Bare hyggelig" "Glad for å være vennen din, mamma"

"Du er bestevennen min du, pappa"

Hehe, han er så herlig når han står der med krøllene sine og smiler så fint til mammaen sin

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:-)

 

Dattera vår sier "Nei, takk!" Når jeg spør om vi skal skifte bleie.

Gjest dagdrømmer
Skrevet

Hi hi, sjarmis... frøkena vår også sa "nei takk" til det aller meste en periode.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...