Gjest Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Vår lille trollunge på 2 år og 4 mnd, har blitt så utrolig høflig. Aner ikke hvor han har det ifra, hehe. Når han henter noe til oss, eller gir oss noe og vi sier takk, så svarer han; "Bare hyggelig" "Glad for å være vennen din, mamma" "Du er bestevennen min du, pappa" Hehe, han er så herlig når han står der med krøllene sine og smiler så fint til mammaen sin
Ametyst Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 :-) Dattera vår sier "Nei, takk!" Når jeg spør om vi skal skifte bleie.
Gjest dagdrømmer Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Hi hi, sjarmis... frøkena vår også sa "nei takk" til det aller meste en periode.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå