Bibi m/2 nå (",) Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Si d går over snart.......holder på å bli gal !!!! :`( Andre som oxo har d sånt ?
Yrha Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Jaaaa, vi har det sånn. Han har bestandig vært en blid baby, men i det siste har han sluttet å smile og sutrer for den minste ting! Jeg har kommet fram til to årsaker hos oss: -han har vært syk med 4. barnesykdom. Kanskje han er litt redusert etter dette. -han kan ikke krabbe enda, og bare skyver seg bakover. Frustrerende, vil jeg tro. Noe sånt hos dere også?
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 7. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2008 Ok....er ik alene om dette da!! vet ik....han harr fått 3 tenner.....kan jo være flere på gang og....mn han blir sååå sint og.....hvis jg løfter han, vrenger han sg som om han vil på gulvet, og n¨r jg legger han på gulvet skrikrt han i sinne.....vet lixom ik hva haqn egentlig vil...!! han kan krabbe og reiser seg opp....så han kommer seg jo fra a - b og.....dkjønner ik dette jg.....d var ik slikt med 1 jenta mi....ukjent farvann for mg dette her....
Yrha Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Ja, hehe, jeg kjenner meg igjen med det du sier om at han vrir seg i armene og vil ned!! Og hvis han mister en leke, eller kjører seg fast borti veggen eller møbler, så skriker han. Kanskje bare en gutteting..?
Gjest Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 Lillemor kan ha slike dager hun også, er snart 10 mnd. Blir veldig daltete noen ganger, mamamama for alle penga, og vil absolutt ikke leke alene! I tillegg har hun totalt matnekt, vil kun ha melk :/ Holder på å få tenner nå da, en har brutt opp nede.
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 7. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. april 2008 Ja, d me mat og begynner og bli vanskelig å få i han =( Håper dette snart gir seg....slitsomt som alenemamma.....:/
Gjest Skrevet 7. april 2008 #7 Skrevet 7. april 2008 Ja, har "gitt opp" matinga jeg nå. Gir henne en brødskalk eller en riskake å spise på og tilbyr en skje med ett eller annet, men den blir bare vifta vekk. Haha, men idag klarte vi å lure i henne et par skjeer med grøt ved at sambo sto utafor vinduet og tulla Da fikk han oppmerksomheten hennes og hun gapte over skjea når den nærma seg munnen uten helt å vite at hun gjorde det
Moi 32 Skrevet 7. april 2008 #8 Skrevet 7. april 2008 Gutten min er 9mnd og siste måneden har mengden mat han har behov for økte jevnt og trutt så fort at jeg nesten ikke klarer å holde følge! Kanskje det er årsaken? Her øker vi 1-2ganger i uka. Er nå oppe i 2x220ml mme(morgen og kveld), 4 måltider bestående av grøt av 2dl vann eller 1,5-2brødskiver, pluss middag(2dl). Altså 7 gode måltider per dag!! (2,5t mellom måltidene.) Allikevel har han nesten ikke lagt på seg siste 2mnd...
Gjest Skrevet 7. april 2008 #9 Skrevet 7. april 2008 Det er mye som skjer rundt den alderen. Ofte er de i en rivende utvikling motorisk, og blir mer irritable av den grunn. De kan også få separasjonsangst i den alderen, finner ut at de ikke får det som de vil alltid, og at mamma og pappa kan bli borte. De finner ut at de er egne individer.Og i tillegg kan tennene poppe fram og lage litt krøll. Det blir heeelt sikkert bedre!
Gjest Skrevet 7. april 2008 #10 Skrevet 7. april 2008 Haha! Oj!! Så mye mat! Lillemor hadde sprekt hun, om hun hadde spist så mye Men bare godt det da, å være glad i mat!
ifie Skrevet 7. april 2008 #11 Skrevet 7. april 2008 Herregud så deilig det var å lese dette da; det er fler!! Gutten min er ti mnd og skriker og blir rasende for ingenting! Han har nettopp vært litt syk med snørr, feber og hoste og har nå snørr og hoste igjen, så vi har jo tenkt at det er grunnen for at han sutrer sånn. Men nå har han sluttet å spise også! Også blir han rasende for "småting"! Veldig frustrerende! Det er kanskje første "trass"?
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 7. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 7. april 2008 Satser på d =) !!!!! Krysser fingerxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå