Ametyst Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Vi skal i bursdag til en gutt på 3 år. Det blir den første barnebursdagen til en venn av gutten vår. Er det noen som har et tips til hvor man pleier å legge seg i pris? Det er jo selvfølgelig ikke prisen det kommer an på, men kjipt å bomme helt, enten den ene eller andre veien.
Gjest dagdrømmer Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Er vel ikke noen fasit, vi hadde nettopp barneselskap og fikk ei fin vårjakke av noen, og et smykkeskrin fra nille fra andre. Jenta elsker smykkeskrinet sitt, det er helt henne (rosa ballerina, he he). Jakka er det vel vi praktiske foreldre som liker. Tips kan være puslespill, lekebiler, kule refleksfigurer, caps o.l.
fox`y Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 gutten min var i 3 års dag i februar å da ga han en "biler" lommebok me 100 kr i,han ble kjempe glad:) gutten min blir 3 år i juli å han elsker traktorer,lego,båter,fly,fingermaling,puslespill osv
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 En 100 lapp kanskje? Jeg har virkelig ikke peiling jeg altså, men ville nok lagt meg på den prisen selv. Det er det vi i BIM trillegjengen har lagt i bursdags og julegaver frem til nå. Ungene blir 2 år i 08. Tips til gaver kan jo være, tegneblokk og sånne skru tegnestifter (de knekkker ikke så fort), uteleker til å ha i sandkassa, ei litt spennende bok, Duplo lego, ei tøff t skjorte med en eller annen 'helt' på. for min del så er det litt viktig å heller gi en litt 'mindre' gave, men med god kvalitet. Om du skjønner hva jeg mener.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå