LindaKristin1980 Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Lille gutt har hatt omgangssyke i helga. Spøy sist lørdag. I går hadde han en diarebleie, samme i dag. Men formen hans er helt fin. Han leker og ler og driver sin mor fra vettet . Kan jeg sende han i barnehagen i morra tror dere?
mai mammaen til to Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 jeg tror nok du fint kan sende han i barnehagen.
Mayken Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Man skal helst holde dem hjemme i 3 dager etter symptomfrihet. Hvis han fortsatt har diare, ville jeg holdt han hjemme. Hjelper ikke om han er i fin form, problemet er jo at han kan smitte de andre barna.
Gemini77 Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 3 dager?? I vår barnehage skal de ha hatt 1 dag hvor de ikke har spydd eller hatt diare før de kan komme tilbake til barnehagen da de kan smitte de andre. Diare er veldig smittsomt og du vet jo ikke enda om han vil ha diare i morgen heller..
Gjest Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 'hadde nok holdt han heime om han har hatt samme symtoma i dag.
FuriLaks Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 Jeg har hørt i 48 timer jeg da. Men siden han fortsatt har diaré, skal du vel egentlig vente... Ihvertfall ha han hjemme i morgen og heller sende han i bhg dagen etter der hvis alt er greit.
SusieQ Skrevet 7. april 2008 #7 Skrevet 7. april 2008 I vår barnehage er regelen 48 timer etter spy og 24 timer etter siste diarebleie
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 7. april 2008 #8 Skrevet 7. april 2008 Ville holdt han hjemme.. Mulig han er i form, men jeg ville ikke tatt sjansen på at andre kunne blitt smittet.
LindaKristin1980 Skrevet 7. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 7. april 2008 Ok, da får han vel bli hjemme i morra og. Fader at alt regntøyet hans er i barnehagen....får håpe det blir opphold i morra, så vi får tatt en tur ut. For jeg blir gæærn av å være inne med han hele dagen hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå