temine Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Nå hadde jeg nettopp min første kynner. Kjente det godt igjen fra sist. Trodde ikke livmora var kommet over skambenet engang jeg, for har ikke kjent den tidligere, men plutselig reiste den store harde klumpen seg fra megen. Fyllte jo opp helt til navlen jo!!! Hvordan går det an da? Er bare 12+3?!
jaja.. Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Oj! Det var jo ganske tidlig! Hehe..flott at livmor jobbar da. Det er jo trening for at fødselen skal gå bra seiest det Og ganske morsomt å studere magen når ein kynnar set i gong.
Hilde_85 Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Kan ikke se at jeg får kynnere, bare kjenner det. :S Fikk første kynner i uke 18 eller noe, og nå så merker jeg dem nesten ikke en gang. Er bare en tilfeldighet hvis jeg tar på magen mens den holder på
temine Skrevet 7. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. april 2008 Tror jeg så det fordi livmora ble hard og kom på en måte opp av megen under kynneren. Har som sagt ikke kjent den tidligere, og ble veldig overaska over hvor høyt opp den lå! Sist svangerskap fikk jeg kynnere først i uke 20, og da så jeg det ikke, bare kjente magen ble helt hard og stram.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå