mai mammaen til to Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 vi får igjen rundt 17 000 på skatten... jeg er så utrolig fornøyd..
Trulto*Prins&Spire* Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 det er SÅ gøy :D:D JIPPI FOR DEG!!!!
mai mammaen til to Skrevet 7. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2008 takk for det.. ja er skikkelig hærlig. hadde på følelsen at vi kom til å få litt igjen men ikke så masse.. fikk ca samme beløpet i fjord også.. skikkelig hærlig.. og jeg osm ikke får så mye ferei penger dette året.. da ordner det seg..
Trulto*Prins&Spire* Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 ja,jeg og bf fikk 16 000 i fjor når vi var sammen.. og 14 000 året før.. sommeren blir med engang myyye bedre
Bring_it_on!!:)) Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 Både jeg og mannen var veldig usikre i år.. men tror du ikke vi fikk igjen 27.000 tilsammen!?!? Det er helt hærlig og en god del ekstra i sommerpotten ja.. hehe.. =)
Gjest Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 Så herlig:) får igjen tyve tusen jeg, trodde nesten det var en spøk når jeg åpnet selvangivelsen, happy:D
mai mammaen til to Skrevet 7. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. april 2008 ja jeg var helt i sjokk.. håpte på at vi skulle få noe igjen... og så var det i tillegg så mye.. skal fortsette å betale masse skatt så vi får ijgen til neste år og..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå