Lykkebarn og Mathilde Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 I dag etter noen dager med å ligge masse på magen stod hun plutselig på alle fire. Stod skikkelig i bro. Morsomt og gjett om jeg ble glad. Tårene trillet. Ble så overrasket for det skjedde plutselig. Gjorde deres små det samme før de bøyde knærne og ble stående på alle fire?? Måtte ringe gubben som var ute en tur og be han komme inn og se. Ble skikkelig motivert for å trene mer med henne. Måtte dele gode nyheter med dere.
Endelig ny spire i magen Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Såååå BRA! Jeg husker Benedicte hadde noen morsomme stillinger før hun begynte å krabbe! Skjønner godt at det trillet noen tårer.... Så nå er det bare å stå på å trene!!!! Så håper vi at vi ser dere den 26..... ! Gi Mathilde en stoooor klem og si at hun er super flink fra oss
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Så flink hun er!!! Camilla sto også sånn før hun sto på kne og hender. Sto med stive armer og stive knær hehe...morsomt å se på! Dette går jo kjempebra og kjempefort! Flinke alle sammen er dere!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Åh det var en skikkelig god nyhet, nå ble jeg glad :-) Skjønner godt at dere trillet noen tårer, det må jo være så gøy å se at det skjer ting etter all den bekymringen. Mia sto også i bro en stund, husker jeg lurte på om hun hadde tenkt å krabbe avgårde sånn (hun gjorde ikke det da hehe). Dette er moro, tydelig at treningen gir resultater! Flinke Mathilde og flinke mamma :-)
Gjest Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 HUUUUUUUUUUURRRAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!! Så gøy å se at trengingen viser resultater allerede! Det beviser bare enda en gang, at Mathilde er en smart liten rakker!!! ;o) Apropos alle fire... LilleM er fortsatt slik han.. Han har funnet ut at det er kortere vei opp på 2 bein, om han stikker rompa høøøyt i været med armer og ben nedi gulvet.. Så så bruker han enten knærne sine eller noe annet å støtte seg på for å komme opp på 2. Men han gjorde det masse før han krabbet. Men i begynnelsen var nok overkroppen litt tyngre enn bakparten, så han endte opp med hodet i gulvet. ;o) Håper du får en fantastisk og innholdsrik uke med ivrig og treningsvillig jente!
Tussi og Maja Skrevet 8. april 2008 #6 Skrevet 8. april 2008 Så bra! Øvelse gjør mester;-) Maja har akkurat nå så vidt begynt å krabbe, så hun har heller ikke helt stilen inne - moro det! Trodde kanskje hun ikke skulle lære det, men nå har hun begynt så smått likevel. De er jo så ulike i utviklingen, men man blir jo til tider litt bekymra likevel. Det er vel vår oppgave som mamma... Godt at dere ser fremgang!
Millapril Skrevet 8. april 2008 #7 Skrevet 8. april 2008 Åååååh! Så gøy! Ble nesten litt rørt her jeg sitter! Er jo så koselig når de får til ting man har ventet så lenge på. Også plutselig kan de det likseom bare helt av seg selv. Bra dere ser fremgang, det hjelper på humør og motivasjon. Kan tenke meg at ditt gull er litt som Erica og ikke gjør ting før hun er sikker på at hun skal få det til. Erica står også på alle 4 og gynger litt, men synes fortsatt åling er stas. Hun går også opp i denne fine brostillingen når hun skal opp på nye høyder, det ser litt morsomt ut. Lykke til videre, og kos dere med baby på alle 4!!! (husk å notere i babyboken, da, om du ikke allerede har gjort det..hehe)
marihøne ♀07 ♀09 Skrevet 9. april 2008 #8 Skrevet 9. april 2008 Å så bra!!! Hurra for Mathilde. Kjempeglad på deres vegne. Mathea gir Mathilde en klem. Klem fra oss
Solstråle72 Skrevet 10. april 2008 #9 Skrevet 10. april 2008 Å det var jo kjempegode nyheter! Mathilde er en kjempeflink jente. Så bra for dere å se at trening hjelper, det er jo i allefall motivasjon nok til å fortsette å trene med henne!!:-) klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå