Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Har en gutt på 13 måneder. Har begynt å jobbe igjen litt nå. Han er hos dagmamma, blid og fornøyd hele tida. Men så fort han ser meg blir han survete. Han er stort sett alltid blid borte, men hjemme sammen med meg er det stort sett bare surving. Ble så oppgitt ista at jeg begynte å gråte. Syntes det er så trist at det er sånn når jeg endelig har litt tid sammen med han etter en lang dag på jobb. Noen som har opplevd lignende eller har noen gode råd?
Gjest Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Huff, jeg vet hvor vondt det er. Men faktisk så er det positivt at han er sånn med deg, det betyr at han er mest trygg på deg og føler at han kan være "seg selv" sammen med deg. Han har sikkert savnet deg samtidig som han har kost seg sammen med dagmamma, og føler at han må fordøye de nye inntrykkene litt. Mulig han prøver å "straffe" deg litt også. Det er kjempe leit at det blir sånn når man først får tid sammen og skal kose seg : ) Tror nok de aller fleste mammaer opplever det, hvis det er en trøst : /
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Sånn er det her i huset og. Stortrives i barnehagen og det er stor stas å dra dit, men blir mye sutring, masing og leie ettermiddager hjemme etterpå. Tror nok at han er trøtt, sliten også vil de så mye de ikke får til å uttrykk enda. Går veldig opp og ned ser jeg, enkelte perioder så er alt på topp også er det bare grininga. Har ikke så mange råd annet enn å holde ut. Det går over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå