Lillegulle<3 Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 En jordmor svarer at for å forebygge revning burde man behandle eventuelle soppinfeksjoner og spise omega 3. Dette i tilegg til vanlig tøying. så nå har jeg bestemt meg for å ta en kanesten kur før fødsel, det er jo så vanlig med sopp i svangerskapet.
Grateful mom Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 Skjønte ikke jeg heller.... Har du ikke sopp bør du jo ikke ta det for gøy liksom? Vet ikke hva sunne fettsyrer ikke er godt for, så det overrasker meg ikke..
Gjest Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 Eh...canesten skal man vel KUN smøre på dersom man HAR sopp...Smører man det andre "friske" steder, så kan man utvikle eller spre en infeksjon i huden, så det ville jeg vel i alle fall IKKE ha gjort... Fikk canesten mot soppinfeksjon i huden på skuldrene en gang, og da måtte jeg være såååå forsiktig med kun å smøre akkurat der det var behov, og ikke på den friske huden.
Lillegulle<3 Skrevet 8. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. april 2008 ja det var et tips til de som har soppinfeksjon da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå