Gå til innhold

Jeg er i deep shit!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har prøvd flere ganger m pappaen til barna, nå en ny gang, for en uke siden bare var jeg SÅ sikker, det var dette jeg ville, men NÅ er jeg utrolig usikker...

Hvis det hadde vært riktig, hadde jeg vært sikker da???? Trenger råd som bare f... altså, jeg er totalt forvirret!!!!!!!

Jeg trives egentlig veldig godt alene... Men er veldig glad i han... Men vet ikke hvordan glad i liksom... Fortell meg hva jeg skal gjøre jenter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva med å prøve parterapi eller noe da? ikke bra for ungene at dere går fra hverandre, blir sammen mange ganger. er han villig til å jobbe for å få det til da? hvis ikke ville jeg sagt pakk kofferten din og si vi får bo fra hverandre og være kjærester litt til og så får vi se hva som skjer. ikke involver ungene i det før dere er sikre ihvertfall!!!

Skrevet

Vi bor ikke sammen da. Og kan ikke si at han må jobbe m ting egentlig, for det er meg jeg er usikker på... om det er han jeg vil ha...... eller om jeg vil ha en lykkelig familie liksom..........

Hvis jeg elsket han, ville jeg kanskje vært sikker?????

Skrevet

Eg trur du hadde vist med sikkerhet om du elsket han. Men samtidig er det mange som ser i etterkant kva dei hadde. Veldig vanskeleg å gi råd i ein sånn situasjon. Anten må man jobbe med forholdet el. vere borte ifrå kvarandre ein periode. Kanskje man på den måten kan finne ut om man vil leve sammen el. ikkje. Og siden det er barn med i bildet bør man nesten vere sikker i sin sak, og ikkje "vingle" for mykje. :)

Ingen lett situasjon du er i. Så ønsker deg lykke til, og rekner med du finner ut av det til slutt! :)

Skrevet

Jeg har samme erfaring som deg, ikke med barnefar, men en annen kjæreste. Vi gjorde det slutt, uka etter angra jeg meg og vi bestemte oss for å prøve på nytt, og uka etter ble jeg usikker igjen.

Jeg tenkte som deg, at hvis jeg virkelig var glad i fyren på riktig måte hadde jeg ikke blitt usikker.

Bestemte meg for å kutte ut alt, og det var hardt der og da, men nå i ettertid ser jeg at jeg tok riktig valg.

Men dette er jo en fyr jeg kunne droppe for så aldri snakke mer med hvis jeg ikke ville. Dere har barn sammen, så situasjonen stiller seg såklart anderledes.

Uansett, lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...