Venja Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Skal kjøpe ny stol til mini på 1 år. Har til nå hatt en stol fra Ikea, men vil ha en stol som mini kan bruke i noen år fremover... Hva har dere? Fornøyd? Har dere prøvd begge deler? Fordeler og ulemper?
Monajenten Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Har tripp trapp stolen fra stokke og liker den veldig godt.
Carta Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Vi har Stokke TrippTrapp. Superfornøyde! Kjenner ikke kiddo.
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Har den fra Kiddo og synes den fungerer fint. Er vel omtrent de samme stolene er det ikke? bare forskjelllig merke?
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 Eneste er vel at Stokke har i hvertfall en modell som er lenger bak nede. slik at ungen ikke får til å vippe stolen. Det kunne vært kjekt for tuppen driver og vipper med kiddo stolen sin nå. Han er 1,5 år.
Lykketone Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 Har Kiddo, men er ikke fornøyd. Setet faller ned når barnet sitter urolig......... Har kjøpt brukt Stokke tripp Trapp nå og er superfornøyd!
Guttemamma til to Skrevet 7. april 2008 #7 Skrevet 7. april 2008 Har stokke her hjemme og er veldig fornøyd.. Jobber i barnehage og der har de flest stokke toler men også noen Kiddo stoler. Kiddo stolene er vanskligere å plassere synes jeg mens stokke stolen får plass overalt rundt bordet.
rødhette* Skrevet 7. april 2008 #8 Skrevet 7. april 2008 Vi har stokke, og er storfornøyd med den. Er den jeg selv vokste opp med, så det er litt nostalgi også forbundet med den for min del. I tillegg syns jeg det er en veldig god stol, med god kvalitet. Og den kan brukes etter 20 år, og fortsatt være like god. Ikke minst kan den brukes i maaaaange år av samme person også.
mayaya Skrevet 7. april 2008 #10 Skrevet 7. april 2008 Har TrippTrapp og synes den er super! Har også den samme hjemme hos mamma og pappa, den er min gamle, og har i mellomtiden vært brukt av tantebarna mine
Minnie Mom Skrevet 7. april 2008 #11 Skrevet 7. april 2008 Vi har Kiddo og er godt fornøyd. Fordelen med den er at man kan slå den sammen, det kan man ikke med Stokke sin. Man kan også kjøpe spisebrett som kan festes på, greit hvis barnet skal spise i et rom hvor det ikke er spisebord.
Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 7. april 2008 #12 Skrevet 7. april 2008 haha, jeg trodde det sto "sjokka av dildostol!" =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå