Villemo3 Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Jeg er desperat etter å bli kvitt de siste 5-6 kg av babyfettet!! Orker ikke at klærne mine er for trange lenger. Gutten min er over 1 år nå, så nå er jeg desperat. Har noen noen gode råd?? Jeg har prøvd noka-dietten, men orker ikke å drikke kun milkshake osv, dessuten er det så dyrt. Jeg har også prøvd Ingers rugbrød, men klarer ikke å la være å spise sjokolade. Pliis ikke skriv at jeg må spise mindre godteri og trene mer. Jeg vil ha en hestekur. Og ja, jeg skal også spise mindre og trene mer. Denne gangen SKAL jeg klare det!!!
Monajenten Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Men det er jo det du må. Spise mindre og trene mer. Hestekurer funker ikke. Jeg har meldt meg inn i vektklubb.no og gikk ned 2,3 kg på en uke. Det er selvfølgelig ikke vanlig å gå ned så mye på hver uke, man går ned mest i begynnelsen. Kanskje du skulle meldt deg inn der. Da skriver du hvor mye du vil gå ned og over hvor lang tid. Men jeg vil anbefale deg å gå ned max en kg i uken, altså hvis du skal ned 6 kg, skriver du også seks uker. Det har med hvor mye du kan spise hver dag. Og hvis du plutselig skal spise halvparten av hva du pleier f.eks., kan det bli vanskelig.
MartheMor+Lillegutt Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Jeg signerer Monajenten, VG's vektklubb funker kjempebra. En veldig sunn og enkel måte å gå ned i vekt på.
Villemo3 Skrevet 7. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. april 2008 Æsj, for et kjedelig svar. Håpte noen skulle skrive noe a`la: jeg spiste alt jeg ville av sjokolade, men tok en magisk pille som gjorde at jeg gikk ned 10 kg på en uke hehe.. Men jeg vet at du selvfølgelig har rett hehe;) Ja, jeg vurderer faktisk å melde meg inn i vektklubben. Har drasset på disse kiloene i månedsvis nå, så seks uker til skal jeg klare. Hvis jeg klarer det da. Jeg skal klare det! Takk for raskt svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå