Gå til innhold

Hei snupper!! Hehe..


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg bare lurer på en liten ting.. Hva kan gullene deres nå? Jeg må jo følge augustbabyenes utvikling og ikke julibabyene siden gullet er prema... Føler han ligger etter,for det er ikke mye han gjør.. Han snur seg fra rygg til mage og så dytter han seg litt bakover,men han er ikke så gla i å ligge for lenge på magen.. Men han er ganske sterk i armene når han holder seg oppe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei!

 

Jeg må jo bare skryte litt av gromgutten min her og, siden anledningen bød seg.... :)

Mini er nok langt framme i utvikling. Har fått høre det av helsesøster hele tiden også. Nå kan han sette seg opp på egenhånd, og sitter stødig så lenge han har lyst til å sitte. Han krabber, reiser seg opp inntil møbler, og går rundt kanten på lekegrinda og sofaryggen o.l. Han elsker å leke og tulle. Hyler og ler. Han roper høyt "Æ" (veldig kort og konsist, ikke sånn langtrukkent Æææææ liksom) når han søker kontakt med noen. Han har nå også begynt å erte pappa`n sin med smokken. Han vifter med smokken sin rett foran munnen til pappa`n, og så forter han seg å putte den i sin egen munn. Dette er kjempegøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei =)

Mini her kan Han snur seg begge veier, aker seg bakover på gulvet, er nesten oppe i krabbestilling og sitter selv..

Ligger mye for seg selv på magen, men blir ekstra glad hvis han kan få sitte. Men ønsker at han skal lære å krabbe også, så vil la han være en del på magen..

Ellers så tar han smokken ut og inn selv.. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min åler seg bortetter gulvet, helst bakover og til siden, prøver iherdig å sette seg opp, men ikke fått det helt til ennå. Krabbekurs hver dag nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mini snur seg fra rygg til mage og tilbake på ryggen (men akkurat det siste virker det som han glemmer innimellom). Han står på alle 4 og tar ett krabbeskritt (det har han gjort i 2 uker). Han dytter seg bakover i en voldsom fart, og åler seg ca en halv meter framover.Står inntil bord og stoler og holder seg med bare en hånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa mi snur seg fra mage til rygg og tilbake.Hun står på alle fire og krabber både frem og tilbake. Så her går d unna! Hun sitter selv og så lenge hun vil. Driver på og skal reise seg,men har ikke helt fått dreisen på d enda. Hun sier mamma og pappa..Noen ganger er d bare fjas,mens stort sett så sier hun d når hun vil ha pupp,opp,oppmerksomhet osv. Hs sier hun er tidlig ute! Helt utrolig hvor fort tida går!! Fikk plass i bhg´en i dag...Gruer meg som GAL! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...