Gå til innhold

Dere som har/hatt barn i barnepark.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal man føre det på i selvangivelsen?

Lillemor her gikk 6 mnd i park i fjor før den ble lagt ned.... Men jeg har jo ingen dokumentasjon på at jeg har betalt det inn...

takk for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal jo få kvitering på det da.. Men vil tro at det går under det barnepass greiene ja=)

Skrevet

vi fikk ikke noe kvittering.. samme her, største mi gikk i park i ca 6mnd. de hadde en liten "ordbok" (sånn blå gammeldags) hvor de skrev opp hver betaling i, men den har jeg ikke her (ble ikke tatt med hjem fra parken) vet ikke hvorfor hverken jeg eller de tenkte på det med skatt..... ( hadde hun hos dagmamma for en stund siden, og hun var skikkelig flink og nøye med å kvittere for hver krone og øre og gav meg en lappe da vi sluttet hos hun som jeg skulle brruke i selvangivelsen sa hun ( hun jobbet som hvit dagmamma)

Skrevet

Parken hun gikk la jo som sagt ned i juni fordi det var nesten ingen barn igjen da.. Vi hadde svart dagmamma etterpå,men det vet vi at vi ikke kan skrive det av.. Kanskje det er noen andre her som har hatt barn i vadmyra barnepark(Bergen) som vet noe?

Skrevet

hehe, men må jo innrømme at den lappen aldri ble lagt ved... tittet bare kjapt på selvangivelsen og sendte inn sms (som alltid)

men i år er vi skikkelg blakke, og har bestemt oss for å jobbe skikkelig med selvangivelsen å kvittere for alt vi kan få tilbake. skulle fått noen til å fortelle meg hva jeg kan godskrive ( har virkelig ikke peling på NOE av det der...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...