HøstBaby <3 Elias Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Siden igår har jeg liksom ikke "følt" meg gravid lenger.. Jeg klarer ikke sette fingeren på det, for jeg tror ikke noe har forandret seg, men jeg har bare en dårlig følelse.. Er 16+5 så jeg kjenner ikke noe liv enda, å jeg har morkaka foran.. Men allikevel.. oe uroer meg, men jeg vet ikke hva
HøstBaby <3 Elias Skrevet 7. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 7. april 2008 Ingen fler ? Eller noen som har noen ord/råd.. ?
Gjest Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 jeg tror mangen forventer å føle seg gravid hele tiden ..men sånn er d ikke..jeg har morkaken foran å har ikke beg å kjenne skikkelig m liv før nå..å jeg er snart 20 uker.. men..jeg ville tatt en tlf til jm å fortalt om hva du føler..så kan hu sjekke d opp.. høyst sannsynlig så er alt bare fint..å du har helt sikkert en sprell levende baby i magen din:)tenk positivt..dette går kjempe bra:) så lenge du ikke har blødd eller noe så tror jeg at alt er som d skal være:)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 jeg tror alle går i gjennom den fasen der man ikke legger noe særlig merke til graviditeten. det er helt normalt:)
HøstBaby <3 Elias Skrevet 7. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. april 2008 Jeg håper det.. Skal på ordinær UL neste uke å gleder meg masse.. Men så tenker jeg så følt på det å få dårlige nyheter der, så det skremmer meg litt også.. Men men.. Får prøve så godt jeg kan å holde hode over vannet
WildPrincess Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 Til tross for at kvalmen er der og jeg er helt utslitt... og til og med har begynnt å kjenne, det jeg nå er ganske sikker på er babyen så kommer denne følelsen snikende stadig vekk. Det er nok helt normalt i større eller mindre grad.
lin76 Skrevet 7. april 2008 #7 Skrevet 7. april 2008 Kjenner meg også godt igjen i dette! Er 15+5 i dag, men byrjar nesten å lura på om det er nokon der inne i det heile. Ikkje har eg gått opp i vekt, ikkje har magen blitt noko større, ikkje kjenner eg liv, ingenting... UL er ikkje før 18+1, går så seeeeeeint!
temine Skrevet 7. april 2008 #8 Skrevet 7. april 2008 Jeg så lille rocketrollet i uke 8, sprell levende. Noen dager etter forsvant de fleste symptomer, og nå føler ejg meg mer og mer "normal". Forstår jo at det er slik det skal være. 2. trimester skal man jo føle seg frisk og med energi, men likevel kommer bekymringene snikende innimellom. Prøver å dytte de unna, og har etter hvert blitt flinkere til det. Det går jo som regel bra når man er så langt på vei. Håper du slipper å føle på dette hele uken som skal komme, og lykke til på UL. Satser på en sprell levende bebis der inne:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå