opsi fødeklar Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Redd for å miste igjen. Prøver å tenke positivt, men det er jaggu ikke lett. jeg har tre friske barn og to Ma bak meg. Veninna mi mistet for tredje gang i dag. Jeg er 6+0 nå, og har klare symptomer. Skal til legen den 16 og da skal jeg videre på ul. Hvor tidlig har dere tatt ul for å berolige dere?
lillegull08<3 Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Jeg tok ul når jeg var 7+0, for å finne ut hvor langt jeg var på vei.... Å da sto heldigvis alt bra til =) Masse lykke til, til deg..... Viktig å tenke positivt, for både deg og spiren =) Krysser fingre og tær for deg ;o)
Happy-Mama:) Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Hvem bestemte at du fikk ta ul så tidlig? Kunne tenke meg det selv, bare for å bli beroliget... Men vet ikke hvem jeg skal kontakte og sånt...
har4barn Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 Jeg var på ul da jeg var 6+3. Så et bitte lite frø og et enda mindre hjerte som slo:) Dette pga to Ma på ett år (uke 18 og 8)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå