Mamma2OO5 Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 våknet en morgen og var øm i kjeven. Har en del problemer med kjeven på den siden så tok den konklusjonen. I går begynte jeg å tenke tannverk... Det tenkte jeg i dag også for det gjør vondt liksom i tannkjøttet der jekslene er. Men så i dag har jeg fått så rart snørr i det ene nesebordet. Helt tynntflytende som er gult. Jeg har vondt i hodet og det trykker når jeg bøyer hodet ned... Har hatt det en gang før, men da var jeg tett og forkjøla. Vurderer om jeg skal gå til tannlege eller legen..
grå :) Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 gå på helsekost og kjøp deg fenumax. prøv det noen dager og se hva som skjer. hører jo ut som bihulebetennelse
OsloMor Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Høres ut som bihulebetennelse, kjøp nesehorn på apoteket også du og skyll ut gørra;-)!
Hegemor og Marcusgullet Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Det høres veldig ut som bihulebetennelse. Er du lyssky i tillegg? Jeg blir alltid det når jeg har bihulebetennelse. Ta en tur til legen i mårra du. Klem og god bedring:o)
Mamma2OO5 Skrevet 7. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. april 2008 Takk for svar! Ja jeg får vondt i øyet når jeg ser ut i lyset. Hjelper Fenumax mot bihulebetennelse?? Jeg kan vel ikke ta antibiotika når jeg ammer? Uff tenk om jeg smitter resten av familien.
OsloMor Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 Du kan ta apocillin når du ammer, men jeg tok Fenumax da jeg ammet eldstejenta og det gikk rett i MM og babyen fikk vondt i magen:-(. Er veldig sterke urter/krydder i de tablettene. Ellers hjelper det som sagt å skylle med nesehorn morgen og kveld. God bedring!
cherry coke Skrevet 7. april 2008 #7 Skrevet 7. april 2008 Nesehorn er fantastisk. Har vært mye plaga med bihulene selv, men etter jeg begynte å bruke nesehornet er det blitt mye bedre. Men husk riktig temperatur på vannet og ikke gå ut i kulden før det har gått en halvtime.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 7. april 2008 #8 Skrevet 7. april 2008 Her er oppskriften jeg fikk av legen på legevakten sist jeg var inne med bihuletrøbbel. Ta en zyrtec og en ibux (200mg) morgen og kveld i minst tre dager, eller lenger. Drikk varm drikke og pøs på med cvitamin, gjerne 1000 mg to ganger om dagen. Tips for å løsne, hold for det ene neseboret mens du drar hardt inn i det andre. Gjenta på andre siden. Gjør vanvittig vondt, men funker. Ikke "heis" snørr, snyt deg skikkelig.
Mamma2OO5 Skrevet 7. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 7. april 2008 men kan man ta så mye cvit når man ammer? Eller kan baby få vondt i magen? Kan man ta ibux og zyrtec når man ammer? Men om jeg skal dra hardt inn så "heiser" jeg jo snørr.. eller misforsto jeg nå? he he.. Har så lite lyst å gå på antibiotika, orker ikke tanken faktisk.
Mamma2OO5 Skrevet 7. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 7. april 2008 vi har faktisk nesehorm, men jeg veit ikke helt om jeg fikser det. Mista bruksanvisningen også.. Kan man da bruke saltvannsoppløsning som man kjøper på apoteket eller må man lage selv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå