Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

eller bør man ha med på 2 ukers ferie i miami?? bare meg og kjærsten som skal dra..

skal shoppe og tattovere meg bla....

takker for tips :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke mye :) Solkrem, solhatt, solbriller...

Bikini, shorts, skjørt, noen topper, og en sexy kjole for sene romantiske kvelder.

Når skal dere dra forresten?

Lucky bastard!

Skrevet

skal ikke før i oktober :) og var jo seff helt håpløs til å poengtere hva jeg mente da hehe... tenkte på lommepenger seff :) minst mulig klær skal jeg klare å pakke ned selv ;P

Skrevet

Hehe, du gjør det ja ;p

Lommepenger: masse! :)

Hehe, tror nok ikke at det er så veeeldig mye billigere der. Men dollarkursen er jo lav da, så du tjener på det.

Prøv å finn ut hva du vil bruke penger på der. Og hvor mye du er villig/kan bruke iløpet av en dag. Helt håpøst for oss å si hvor mye du trenger.

Skrevet

skjønner at det er håpløst å si hva jeg trenger, men hva med et tips om hvor mye du selv ville tatt med..

jeg vet jeg vil shoppe til meg og snupp, og ikke minst tatovere meg.

utover det så har jeg null peil, har aldri vært i usa før.. nå er kjærsten min derifra, så han har litt peil, men han er jo ikke jente så skjønner seg jo ikke på shopping budsjetter ;)

Skrevet

Ideelt sett tror jeg at jeg villa hatt en tusen lapp om dagen. Da hadde jeg flexa litt, og heller for mye enn for lite.

Skal dere bo slik at dere må spise ute hver dag eller kan dere handle inn og lage mat selv? Da sparer dere jo noen kroner. Blir mange måltid og mange dollar iløpet av en dag dersom dere skal spise alt ute.

Skrevet

skal nok spise alt ute.. så da må jeg vel regne mer enn tusen lappen :) men da har jeg noe å gå etter :)

tusen takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...