Gå til innhold

ALLE dere som vil slutte og røyke! Et supertips:

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Prøv hypnose!!!! Nå er det 6 stk i min familie/vennekrets som har prøvd dette, med hell! Mamma slutta på dagen, etter og ha røkt 20stk HVER eneste dag, i mange herrans år! Venninda til mamma, slutta på dagen, etter og ha røyka en pakke rullings på 2-3 dager! (hun glemte seg på fest, tok 1 trekk, og kom på at ho egentlig ikke røyka)

Tror det er verdt penga ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor mye koster det da? for jeg vil slutte men føler at røyken er blitt en hverdagsting dom blir vanskelig og gi slipp på (veit det høres helt banalt ut) har prøvd å slutte før men har ikke viljen helt der enda heller!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

mamma betalte 1200. Jeg vurderer det selv, men vet ikke om jeg er mentalt klar.. hehe

Skrevet

hehe, veit ikke om jeg er så mentalt klar selv.. må man være det for å gjennomføre den hypnosen a? var jo en grei pris på det da, men kjipt hvis det ikke funker når man ikke er mentalt innstilt på det.

Skrevet

Hiver meg på den anbefalingen !! Slutta selv med hjelp av hypnose. Ikke noe hokus pokus, men hjelp til å forandre vanen. Normalt vil en bruke 30 dager på å forandre vaner, men med hypnose kun 6 dager. Slutta etter 3 -4 behandlinger og betalte 200.- gangen. Fikk Cd med hjem slik at man kan høre på hvis behov. ( det har jeg ikke hatt). Flaut hvor lett det er... *s*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...