Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal i barnedåp til vår niese om noen helger. Er det noen som har noen tips til fine dåpsgaver? Samboeren min skal være fadder... Skal en ta hensyn til dette gjennom gave?

Tips mottas med takk!

NB: Det er til en nydelig jente!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi fikk sølvskje med ingravert dato og navn, sølvgaffel, barneservise fra Porsgrund, gullkjede med hjerte m/diamant inni, gullkorsanheng, armbånd i gull med et lite bamseanheng, og sølvsmykkeskrin + festen ble betalt av foreldrene mine. Hadde veldig lite dåpsselskap og var fornøyd med alle gavene. I tillegg ville jeg satt pris på bunadssølje til en evt bunad, medlemsskap i boligbyggerlag, penger, skikkelig Bergans bæremeis eller gavekort hos fotograf.

Skrevet

Ahh, takk for gode tips!!

Skrevet

Vi er faddere for niesa vår. Ga henne jubileumsutgaven av H.C. Andersens samlede siden hun er født i jubilumsåret og vi er halvdanske, og jeg er litteraturmaster. Så kjøpte vi Rosenborgdrakt og smokk siden hun skal vokse opp som troillunge:)

Vi tenkte gaven skulle bety noe spesielt i forhold til hva vi vil overføre til henne som tante og onkel og faddere. Hun får også litt ekstra hver jul og bursdag fordi vi er faddere.

Skrevet

Vi fikk servise fra porsgrunn, et teppe, en sølvsparebøsse og penger hos det ene fadderparet.

Hos det andre fikk vi et smykke og armbånd i gull som var gravert med navnet til sønnen vår.

Og hos den faddern som var alene fikk vi en sølvskje som var gravert med navn, dato og klokkeslett fra da han ble født og en pengegave.

Skrevet

Vi fikk sånn beholder til å ha dåps atesten i og en ramme som vi skal ha bilde av babyen i,det var et sett. Det fikk vi i gave fra søsteren og svågeren mi;) syns at det var en kjempefin gave. Tror det er av tinn. Nydelig og dekrativt;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...