Gå til innhold

Hvorfor tester jeg svakt med CB enda?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal prøve å forklare:

Jeg hadde SA 21.februar, så ble EL testen positiv 6.mars, så fikk jeg mensen med masse koagulert blod 22.mars, så trodde jeg at jeg hadde eggløsning 30.mars, testet 6 dager etterpå og til i dag og CB er svak positiv. EL-testen ble kjempesterk i dag.

Kan det være igjen noen rester der, og kan det forårsake betennelse? Jeg hadde ingen smerter ved sist mens.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har lest her inne om ei som testet positivt 8 uker etter SA. Så da er det bare hcg nivået som trenger tid til å komme seg ned. Jeg tror du kan ha EL selv om hcg nivået ikke er kommet helt ned til normalen igjen.

Skrevet

Hmm 8uker ja, er i uke 7 nå.

Skrevet

Du er ikke blitt gravid igjen da ??

Jeg hadde MA for nesten 4 uker siden og tester fortsatt svakt positivt på billigstrimler (må vente noen minutter). For en uke siden fikk jeg målt HCG til 127. Tatt ny blodprøve i dag, så spent på hva den vil vise.

Skrevet

De testene hos legen kommer sikkert ikke til å slå ut slikt som CB gjør hehe og da må jeg mase meg til en blodprøve, men får jo aldri tid til å ringe legen heller, starter i ny jobb i morgen og føler jeg ikke bare kan bestille time hos legen, skal til tannlegen 2 ganger denne uka, men den ene timen er før jobben da.

Håper den blir sterkere om par dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...