Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Skal prøve å forklare: Jeg hadde SA 21.februar, så ble EL testen positiv 6.mars, så fikk jeg mensen med masse koagulert blod 22.mars, så trodde jeg at jeg hadde eggløsning 30.mars, testet 6 dager etterpå og til i dag og CB er svak positiv. EL-testen ble kjempesterk i dag. Kan det være igjen noen rester der, og kan det forårsake betennelse? Jeg hadde ingen smerter ved sist mens.
bomsa Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 jeg har lest her inne om ei som testet positivt 8 uker etter SA. Så da er det bare hcg nivået som trenger tid til å komme seg ned. Jeg tror du kan ha EL selv om hcg nivået ikke er kommet helt ned til normalen igjen.
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 7. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2008 Hmm 8uker ja, er i uke 7 nå.
Sonata08 Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Du er ikke blitt gravid igjen da ?? Jeg hadde MA for nesten 4 uker siden og tester fortsatt svakt positivt på billigstrimler (må vente noen minutter). For en uke siden fikk jeg målt HCG til 127. Tatt ny blodprøve i dag, så spent på hva den vil vise.
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 7. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. april 2008 De testene hos legen kommer sikkert ikke til å slå ut slikt som CB gjør hehe og da må jeg mase meg til en blodprøve, men får jo aldri tid til å ringe legen heller, starter i ny jobb i morgen og føler jeg ikke bare kan bestille time hos legen, skal til tannlegen 2 ganger denne uka, men den ene timen er før jobben da. Håper den blir sterkere om par dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå