hormonia&alienimagen <3 Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Har noen fra østfold fått den enda?Hvor ringer man for å mase på sånne ting...?
MrsMayer ♥ Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Viser seg at det er mange i hele landet som ikke har fått den enda, inkludert meg:( Men, den dukker nok opp når som helst:)
mamma til twins Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Jeg bor i Oslo og har ikke fått den ennå, til tross for at søstra mi som også bor her fikk sin forrige uke. Satan altså.. Er jo såååå nysgjerrig.
*tybber* Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 Jeg og sambo fikk den i dag, bor i Fredrikstad! ;o)
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 7. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. april 2008 Vi og...Så er vi midt i flytting og,så da vil jeg prøve å sørge for å få den før vi begynner med adresseforandringer og diverse...
jente2008+septemberbaby2011 Skrevet 7. april 2008 #7 Skrevet 7. april 2008 Jeg har heller ikke fått min, og bor langt nord.. Leste et sted på nett at alle i landet skal ha fått den innen 9. april, så kanskje i morgen er dagen vår da! :-) Håper det, for jeg er så spent!!
MrsMayer ♥ Skrevet 7. april 2008 #8 Skrevet 7. april 2008 All post blir gratis videresendt i 1 mnd etter dere melder flytting så dere vil få den uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå