maisel Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Hei jenter. Jeg lurte på om det er noen av dere som har opplevd det jeg gjør med gutten min på snart 4 mnd. No har jeg ikke vært så mye ute med han annet enn når han ligger trygt og godt nede i vogna si. I sted tenkte jeg å putte han i bæreselen og gå bort til butikken... bruker ca 1 minutt bort dit, men med en gang vi kom ut så virket det som han begynte å hige etter pusten.. kom med rare lyder og det kom masse spytt ut av munnen på han., Jeg snudde og gikk inn relativt raskt igjen. Ikke blåser det her no, og det er flere plussgrader. Jeg vet at man skal være forsiktige når de er små, men jeg trodde det gjerne var når man var enda mindre enn fire mnd. Noen andre som har opplevd lignende og vet hva dette kan komme av. Har opplevd dette før også når han sitt i bilstolen på vei inn og ut av bilen, så da dekker jeg til setet med et pledd. Han er ellers bare frisk og rask... skal på helsestsjonen i morgen, så jeg spør vel der også, ,men hadde vært veldig takknemlig om noen kunne gi meg noen svar.
SuperGlad Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 han kan jo være veldig sensitiv for vind å da slår jo lukkemusklene inn fort. Når du går blir det jo vind i ansiktet selv om det ikke er vind ute. Nei spør på hs for å få vite hva det egentlig er, her kan man jo bare gjette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå