Gå til innhold

vil sende noen gode tanker til alle prøvere!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

å si at jeg vet hvordan det er, selv om jeg strengt tatt ikke kan si at jeg var prøver så lenge...

starta rett etter bryllupet aug 06 og nå er jeg snart 5mnd på vei....så et stykke har d vært, og med en MA og en SA så har veien vært lang og tung...MEN jeg vil bare si..stå på jenter....vet d er masse bekymringer rundt det å bli gravid, men masse bekymringer å vere gravid også...skulle bare ønske at jeg kunne gi dere masse barn i magen, men d kan jeg ikke...men jeg sender likevel masse positive tanker til dere....og jeg håper av hele mitt hjerte at dere blir gravide snart ALLE SAMMEN:)

stor klem fra stratosen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig, ble nesten litt rørt jeg=)hehe..

Ja, det er virkelig ikke bare bare dette her, enten man prøver for harde livet, eller man allerede er gravid...=)

Skrevet

tar imot både tanker, håp og den stratosen...;-) Og takker....ønsker deg lykke til og alt godt.

Skrevet

Ååå hei stratosen =) savnet det gode motet ditt her inne! hmm nå er april her, å var nå du spådde meg gravid.Forresten du fortalte litt om min kjære samboer at han er ung men likevel klarfor å forplikte seg, sosial og en helt fantastisk person (det siste litt fikset på av meg!!) Så ikm søndagen. Fårse hvordan det går... Åhh så bra at alt står bra til med deg!! Hvordan er det med minsten i magen?? Gir den noe tein fra seg? Har en venninne som er snart 6mnd på vei å der er magen begynnt å strutte å lille sparker som bare det! Håper aaalt står bra til med deg og at alt går bra med dere fremover!!!

Eeer så kos at du stikker innom her å gir en lyd fra deg innimellom!!!

Skrevet

;) takk for svar isi:)

minsten tror jeg har d bra...kiler meg innimellom og kjenner den av og til..(hardere på magen der den ligger så d er gøy)

skal på en UL til i helga og gleder meg masse...er ganske rolig den lille tror jeg...er 21 uker nå

Alt er bra med meg...og jeg håper du/dere kommer etter:)

klem til deg.

er ofte innom og ser til dere:)

Skrevet

Det er kos! Vet du om det blir jente eller gutt... Du spådde meg til å få spire i april, å ikm søndag... Skal gi deg en beskjed om det satt eller ikke. Har liten tro, holder på å gi opp.

Du må fortelle hvordan det gikk på ul! Hehe kjekkt at den gir beskjed om at den er er innimellom!!!

LYKKE TIL

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...