lillegull08<3 Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Må bare få ut litt glede..... Har gått å sett på en vugge jeg har hatt så veldig lyst på, som skulle selges billig på en reflex butikk hvor jeg bor. Det var utstillingmodellen, så den var med fult utstyr og alt! Men så hadde jeg slått den litt i fra meg, for jeg syns det var litt tidlig å kjøpe noe enda.... Var oppe på butikken igjen i dag, og da var den borte. Jaja, shit happens, tenkte jeg!! Så var jeg ute å gikk en tur i ettermiddag, og når jeg kom hjem sto den i stua mi.... Da hadde den kommende mormor (dette er første barnebarn) vært å handlet den, tidligere i dag. Gitt om tårene kom i strie strømmer da?! Hehe.... Så nå sitter jeg bare å beundrer den =) Er så forbaske kry =)
opsi fødeklar Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Å så moro. Kan tenke meg det er en mormor som gleder seg;)
Hikken Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Ååå :-) Verdens beste snart-mormor! Heldig du :-)
Herkules Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 ha ha gjett hvem som fikk tårer i øynene Så flott så gøy å bli så overasket!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå