mine små alver... Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Hver gang jeg går på do for å tisse får jeg sinnsykt vonde menssmerter og kynnere.... Har hatt disse "modningsriene" siden uke 30 men nå kommer de hver gang jeg går på do?! Får håpe det har noe for seg og at jeg er moden nå.Skal settes igang i morgen og kan ikke akkurat si jeg gleder meg til smertene nå som jeg har disse..... flere som har det sånn???
Gemini77 Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Jeg har også sinnsykt med menssmerter og kynnere, for ikke å snakke om disse sinnsyke smertene hvor det virker som babyen har en kniv hun leker med.. ar hatt det lenge, og innimellom får jeg ikke sove for det verker sånn. Men jeg var på sykehuset på torsdag og var helt umoden, og jeg fikk beskjed om at det ikke hadde noe med modning å gjøre.. :-( Lykke til med igangsettelsen i morgen! Jeg kommer etter på torsdag! :-)
mine små alver... Skrevet 7. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2008 Tusen takk. Har det ikke noe med modning å gjøre sier du..uffda og jeg som trodde det. Hadde 1 cm i uke 34 så jeg håper det har blitt mer nå da. Var jo på vei til å bli moden liksom. =( Det blir spennende å se i morgen da..hva slags tiltak de setter igang på meg. Lykke til du også og kan jo hende vi sees på torsdag =)
Gemini77 Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Å så heldig du er som hadde 1 cm åpning allerede da. Da er du nok moden og fin i morgen skal du se.. :-) Jeg er ikke moden og helt lukket, så skal bli interessant å se hvor lang tid denne fødselen tar.. Du har babyen din i armene dine du når jeg kommer til Riksen på torsdag. Heldiggris... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå