Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 ei datter på 7,5 mnd som BARE vil sitte?? ( hun setter seg opp selv i fanget, men vi må sette henne på gulvet) hun ruller over på magen med en gang jeg legger henne ned, og begynner å sutre... hun er veldig utålmodig på magen..viser ikke NOE interess for å begynne å åle eller noe... er dette unormalt? føler alle de andre vennene mine som har jevngamle barn er mye tidligere ute en jenta mi... skal ærlig innrømme jeg synes det er litt ekkelt..men jeg synes jenta mi er kjempeflink som prøver uansett da:)
Lisa81 blittmamma! Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Jenta mi var likedan! Det er ikke før nå (9 mnd) at hun har tålmodighet til å ligge på magen uten å sutre. Hun har nettopp begynt å dra/åle seg rundt. Tror de går gjennom en litt frustrerende fase, hvor de ikke kan komme seg frem eller gjøre helt som de vil, og da er det gøyere for de å sitte og ha full oversikt. Personlig er jeg bare glad for at hun ikke var så tidlig ute med å være så mobil,hehe. Da må man jo passe så veldig på, og fly etter de hele tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå